לזאב לוין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לזאב לוין
    דניאל
    17/02/2012

    היי,
    אני מעוניינת לעשות החלקה, דילול וקארה. בהתחלה רציתי לעשות החלקה ברזילאית כי חשבתי שהיא הכי טובה ועליה שמעתי הכי הרבה המלצות, אבל קראתי פה בפורום כל מני תגובות שאמרו שאם כבר אז רק אצל מומחה ולכן באתי אלייך, וגם אמרו שהחלקה ברזילאית לא טובה ואפילו לא מאושרת על ידי משרד הבריאות (?)

    רציתי לשאול על איזו החלקה אתה ממליץ, יש לי שיער גלי עם בקבוקים מאמצע השיער לערך. יש קצת נשירה אבל זה רק כי אני מתעקשת להשתמש בשמפו כל יום, בסך הכל הוא יחסית בריא וחזק.

    ועוד בקשה, רציתי לקבל ממך הצעת מחיר על דילול + קארה + החלקה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לזאב לוין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזאב לוין - תגובה

    זאב לוין
    19/02/2012

    נכון החלקה ברזילאית אינה מאושרת ע"י שרד הבריאות כי החומר הפעיל בה שנקרא פורמלין נמצא כחומר מסרטן ולא בריא .
    מבחינת איזו החלקה אני ממליץ זה תלוי מה התוצאה שאת רוצה בשיער .
    אם הבנתי נכון ואת רוצה קארה חלק - אז ללא ספק החלקה יפנית זו ההמלצה שלי .
    לגבי דילול אני לא בטוח שכדאי - אני אישית לא ממליץ על דילול - ותקחי בחשבון שאם את חוששת מנפח ההחלקה היפנית תוריד אותו .
    אשמח אם תיצרי קשר עם הסלון לתיאום פגישת יעוץ חינם וכך נראה מה נעשה ומה יהיה המחיר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו