זקוקה לכמה טיפים!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לכמה טיפים!!!!
    הדר
    11/03/2012

    שלום רב,

    אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות,
    שיערי גלי אבל מהסוג הפחות נוח לעיצוב,אני מכורה לפן,עושה כפעם בשבוע בערך,
    משתמשת בעקרון בשמפו נגד קשקשים,בעבר היו לי הרבה עקב צביעות והבהרות וכרגע חצי שיערי טיבעי(חום דבש)והשאר עם גווני דבש בהירים יותר ועדיין לאחר גירודים קלים בראש אני מרגישה במעט קילופי עור ולכן אינני יודעת אם להפסיק להשתמש בשמפו לקשקשים או להחליף לסוג אחר.הקרקפת שלי נהיית שומנית לאחר כשלושה ימים מהחפיפה ושאר השיער נוטה להשבר,לנשור,להתייבש ולהתנפח...אין לי תקציב לכל חומרי העיצוב היקרים ולכן אשמח אם תוכלו להמליץ לי באיזה סוג שמפו לחפוף?(קשקשים(מומלץ לשימוש גם כשהקשקשים נעלמים?),רגיל,יבש או שמן) כי אני כבר אובדת עצות.
    בנוסף ארצה לדעת בנושא סרום,קונדישינר,מסכה,שמנים וקרם לחות,מומלץ לשיער יבש\פגום או רגיל?כמובן לפי תיאור סוג השיער שלי..
    האם ניתן למרוח קרם לחות ללא שטיפה (מהפשוטים) או סרום לפני פן?והאם רצוי לשטוף את קרם הלחות בסוף היום?מכיוון שבעייתי לי לחפוף יומיום.
    המון תודה מראש וסליחה על כמות השאלות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לכמה טיפים!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין מענה????

    הדר
    13/03/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    ===
    14/03/2012

    כי אין לך תקציב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקום שיער

    מאיה
    14/03/2012

    הי הדר, אני משתמשת בתרמו בילדר. זה מוצר מדהים שמשקם את השיער תוך כדי פן. כלומר במקום להרוס את השיער, את משקמת אותו! קניתי אותו במספרה. זה של חברת mon platin. מאז שהתחלתי להשתמש בו, כל מי שאני מכירה שמשתמשת בפן, אני ממליצה בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאיה

    הדר
    14/03/2012

    תודה על התגובה,בלי קשר לפן אינני יודעת באילו תכשירי שיער להשתמש...
    כלומר,הקרקפת שלי נהיית שומנית יחסית מהר ושאר השיער יבש עקב פנים ומזג האוויר..השאלה היא האם בקרם לחות,קונדישנר, מסכה וסרום עדיף להשתמש בסוג שיער יבש ופגום מכיוון שאני חוששת שהחומרים האלה ישמנו לי את הקרקפת שגם ככה שומנית...
    אם במקרה את יודעת על מה אני מדברת,הכוונה מניסיון,אשמח לדעת מה דעתך בעניין....

    המון תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לכמה טיפים!!!! - תגובה

    זאב לוין
    15/03/2012

    ראשית כל אם יש לך שיער בעייתי והוא חשוב לך אז את חייבת לקנות לפחות מסיכה מקצועית .
    אם שיערך נהיה שומני 3 ימים לאחר החפיפה זה נורמלי לגמרי .
    לגבי שמפו אני יכול להמליץ לך לרכוש שמפילינג של וולה אס פי - זהו שמפו פילינג מיוחד לקשקשים - אחרי כמה חפיפות איתן הקשקשים נעלמים ואז את יכולה להחליף לשמפו אחר - ואם הם מופיעים שוב לחזור על הפעולה . ניתן לרכוש במספרות מורשות וולה .
    במידה ואת עושה פנים - אני לא חושב שאת צריכה קרם לחות - את צריכה קודם כל מגן חום על מנת להמעיט את הנזק שנגרם מהחום לשיער
    ואת צריכה מסיכה טובה ומקצועית אשר תזין את שיערך ותשקם אותו לדוגמה מסיכת ריפר של וולה sp

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושאלה קטנה נוספת!!!!-

    הדר
    15/03/2012

    במידה ואני רוצה לרכוש סרום ,מסכה(בלי קשר לחברה המומלצת) או קונדישינר מומלץ לשיער יבש ופגום או רגיל?בהתחשב בעובדה שאני מרבה לעשות פן...
    המון תודה!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו