מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לכמה טיפים!!!!הדר11/03/2012
שלום רב,
אשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות,
שיערי גלי אבל מהסוג הפחות נוח לעיצוב,אני מכורה לפן,עושה כפעם בשבוע בערך,
משתמשת בעקרון בשמפו נגד קשקשים,בעבר היו לי הרבה עקב צביעות והבהרות וכרגע חצי שיערי טיבעי(חום דבש)והשאר עם גווני דבש בהירים יותר ועדיין לאחר גירודים קלים בראש אני מרגישה במעט קילופי עור ולכן אינני יודעת אם להפסיק להשתמש בשמפו לקשקשים או להחליף לסוג אחר.הקרקפת שלי נהיית שומנית לאחר כשלושה ימים מהחפיפה ושאר השיער נוטה להשבר,לנשור,להתייבש ולהתנפח...אין לי תקציב לכל חומרי העיצוב היקרים ולכן אשמח אם תוכלו להמליץ לי באיזה סוג שמפו לחפוף?(קשקשים(מומלץ לשימוש גם כשהקשקשים נעלמים?),רגיל,יבש או שמן) כי אני כבר אובדת עצות.
בנוסף ארצה לדעת בנושא סרום,קונדישינר,מסכה,שמנים וקרם לחות,מומלץ לשיער יבש\פגום או רגיל?כמובן לפי תיאור סוג השיער שלי..
האם ניתן למרוח קרם לחות ללא שטיפה (מהפשוטים) או סרום לפני פן?והאם רצוי לשטוף את קרם הלחות בסוף היום?מכיוון שבעייתי לי לחפוף יומיום.
המון תודה מראש וסליחה על כמות השאלות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין מענה????
הדר13/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה
===14/03/2012כי אין לך תקציב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקום שיער
מאיה14/03/2012הי הדר, אני משתמשת בתרמו בילדר. זה מוצר מדהים שמשקם את השיער תוך כדי פן. כלומר במקום להרוס את השיער, את משקמת אותו! קניתי אותו במספרה. זה של חברת mon platin. מאז שהתחלתי להשתמש בו, כל מי שאני מכירה שמשתמשת בפן, אני ממליצה בחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מאיה
הדר14/03/2012תודה על התגובה,בלי קשר לפן אינני יודעת באילו תכשירי שיער להשתמש...
כלומר,הקרקפת שלי נהיית שומנית יחסית מהר ושאר השיער יבש עקב פנים ומזג האוויר..השאלה היא האם בקרם לחות,קונדישנר, מסכה וסרום עדיף להשתמש בסוג שיער יבש ופגום מכיוון שאני חוששת שהחומרים האלה ישמנו לי את הקרקפת שגם ככה שומנית...
אם במקרה את יודעת על מה אני מדברת,הכוונה מניסיון,אשמח לדעת מה דעתך בעניין....
המון תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לכמה טיפים!!!! - תגובה
זאב לוין15/03/2012ראשית כל אם יש לך שיער בעייתי והוא חשוב לך אז את חייבת לקנות לפחות מסיכה מקצועית .
אם שיערך נהיה שומני 3 ימים לאחר החפיפה זה נורמלי לגמרי .
לגבי שמפו אני יכול להמליץ לך לרכוש שמפילינג של וולה אס פי - זהו שמפו פילינג מיוחד לקשקשים - אחרי כמה חפיפות איתן הקשקשים נעלמים ואז את יכולה להחליף לשמפו אחר - ואם הם מופיעים שוב לחזור על הפעולה . ניתן לרכוש במספרות מורשות וולה .
במידה ואת עושה פנים - אני לא חושב שאת צריכה קרם לחות - את צריכה קודם כל מגן חום על מנת להמעיט את הנזק שנגרם מהחום לשיער
ואת צריכה מסיכה טובה ומקצועית אשר תזין את שיערך ותשקם אותו לדוגמה מסיכת ריפר של וולה sp* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה קטנה נוספת!!!!-
הדר15/03/2012במידה ואני רוצה לרכוש סרום ,מסכה(בלי קשר לחברה המומלצת) או קונדישינר מומלץ לשיער יבש ופגום או רגיל?בהתחשב בעובדה שאני מרבה לעשות פן...
המון תודה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)




.jpg)


