מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבע לשיער של קולסטון -הקצףבת אל19/03/2012
שלום לכולם
אני בת 28 אתמול (18.3.12) השתמתשתי בצבע לשיער לצביעה עצמית של הקצף, לקחתי צבע חום כהה , היה לי צבע חום אדמוני- נחושתי רציתי לנסות פעם ראשונה וזאת תהיה גם הפעם האחרונה, כי יצא לי צבע שחור במקום חום ונורא התעצבנתי ונעצבתי כי לא יצא לי טוב, התייעצתי עם הספר שלי הוא ייעץ לי על שתי אפשרויות 1. לחכות להארכת שיער ולגזור כל פעם או לבוא לניקוי וצביעה מחדש שעולה 250 שקל, אמרתי לעצמי אני אחכה את הזמן שדרוש עד שהצבע יידעה ,
עכשוי השאלה היא: כמה זמן יקח לצבע לדעות, האם מישהי יודעת שבועיים או יותר אם אני חופפת כל יום?
אני ממש לא אוהבת את הצבע
אודה על כל תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער של קולסטון -הקצף - תגובה
זאב לוין20/03/2012הצבע לא ידהה לגמרי - אם את רוצה לצבוע לצבע אחר תצטרכי לעשות ניקוי צבע .
אם לא תצטרכי לחכות שנה שנתיים עד שהשיער הצבוע יגדל ויגזר לגמרי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמר לוין זה לא יכול להיות
בת אל20/03/2012את רוצה להגיד לי שהצבע ישאר לי כל הזמן? זה לא יכול להיות שלא יידהה לגמרי , זה שיער, שיער מתארך השורש גודל, הצבע חייב לדהות. שצבע שיחערי המקורי יחזור. אם אני אגזטר כח חודש , הצבע יעלם לאט לאט לא.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמר לוין זה לא יכול להיות - תגובה
זאב לוין21/03/2012כן השורש יגדל - והשיער החדש יהיה בצבע שלך - אך החלק שצבעת כבר לא ידהה . על מנת לצבוע את החלק הצבוע - תצטרכי ניקוי צבע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן.......
בת אל21/03/2012ושאלה נוספת זאב: ועד כמה זמן אחרי הצביעה אפשר לעשות ניקוי? גם אחרי חודש חודשיים זה יהיה אפקטיבי? והאם חומרים כימיקלים נוספים במקרה הזה ניקוי וצביעה מחדש בסמוך לצביעה הקודמת לא פוגעת לשיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכמה זמן....... - תגובה
זאב לוין21/03/2012ניתן לעשות את הניקוי בכל זמן כל עוד השיער מאובחן כמו שצריך ומתאים לתהליך זה .
ניקוי הוא תהליך מאוד עדין שדורש שנים של מיומנות על מנת לבצע ניקוי שלא יפגע בשיער .
אני ממליץ לך לבדוק את מעצב השיער כי גם המחיר שציינת נשמע לי זול מאוד . חס וחלילה לא לפקפק בספר שלך - פשוט ניקוי היא פעולה שיכולה לקחת גם יום שלם מהניסיון שלי ומהידע שלי זה אמור לעלות יותר .
כל מעצב שיער יכול לעשות ניקוי צבע - אך לא כל ספר יכול לשמור על השיער שלא יפגע בתהליך.
עצה שלי - תבדקי טוב מאוד - תבררי - אולי אפילו תעשי טסט לקבוצה קטנה של שיער כדי לראות איך השיער מגיב - ואל תנסי לחסוך - כי אחר כך זה יעלה ביוקר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


