מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער יבשאוסנת03/04/2012
אני בת 28, יש לי שיער יבש, ובחורף אני משתמשת בקרם לחות של ''קרמה'' ודומיהם והם עוזרים לי לכמה שעות.
אבל משום מה , ברגע שמזג האויר מתחיל להתחמם, קרם הלחות משפיע רק לכחצי שעה-שעה, ולאחר מכן השיער נראה יבש וללא ברק.
באיזה תכשיר מומלץ להשתמש כדי שהשיער ישאר מבריק לאורך זמן? אשמח לפתרונות טבעיים כמה שיותר, ומהירים יחסית.
***אגב, אני לא צובעת את השיער ולא משתמשת בפן וכ'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית
שרון03/04/2012החלקה יפנית ולא בשביל ההחלקה אלא בשביל הטרנספורמציה בין היבש לבריא...זה כל ההבדל!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פתאום! יש עוד המלצות???
אוסנת03/04/2012אני לא מעוניינת לעשות שום דבר לא טבעי בשיער שלי.
אני צריכה רק טיפים לקרמים או סרום או וקס או משהו בסגנון שיחזיק מעמד במשך כמה שעות לפחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחח.....
שרון03/04/2012כל מה שאת שמה על הראש זה הכי לא טיבעי...
מה שנוח לך זה טיבעי ודווקא כל זה הורס את השיער כי את שמה שומן על השיער ובכלל בטווח הארוך השיער נפגע ואף נשרף...החלקה יפנית הינה טיפול שיקום ולא יותר וניתן להפוך את שיערך לבריא מבלי כל השטויות שאת שמה על הראש ובטענה שזה טיבעי .
שום דבר אינו טיבעי אך הכל הוא עניין של קוסמטיקה שאמורה להתאים לשיערך ואם לא, כך ישאר המצב..לצערי!!! ולא תחלופה של מוצרים שום דבר לא ייתן פיתרון קבוע הכל הוא עניין זמני ותו לאו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אוסנת
אנג'לה טטרו04/04/2012היום יש המון תכשירים לבעיה שלך
את צריכה מסכה וקרם לשיער יבש אם המוצר הוא טוב ונכון לך אז זה יעשה את העבודה ,הייתי ממליצה לך להתייעץ אם מעצב שיער שיתאים לך את המוצרים הנכונים לשיער שלך .
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


