שיער בעייתי, פן וכאבים בקרקפת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער בעייתי, פן וכאבים בקרקפת
    גיל
    08/04/2012

    שלום
    אני בת 25 ויש לי שיער בעייתי מאוד. במשך 11 שנים ברצף (!) הייתי מורחת על השיער שלי טונות של קרם לשיער מתולתל יום יום,בגלל שהוא פשוט נפוח בטירוף והתלתלים(נכון להיום, לפני 11 שנה בכלל לא היו לי תלתלים, השיער שלי היה גלי ונפוח מאוד) מיד אחרי מקלחת מתכווצים ומקצרים לי את אורך השיער בחצי כך שאני לא יכולה אפילו ללכת עם פזור. לא מזמן החלטתי שנמאס לי מהקרמים והתחלתי לעשות פן פעם בשבוע, אבל מאז התחילו בעיות אחרות- הקרקפת שלי יבשה וכשאני מגרדת את השיער הקרקפת שלי פשוט מתפרקת (נראה כמו קשקשים רק שהם מורגשים שאני נוגעת בקרקפת, אבל גדולים) ולפני שבועיים התחלתי להרגיש גם כאב בקרקפת בחלק האחורי של הראש, כאילו מושכים לי בשיער ,אני לא מרגישה כאב כשאני ישנה, רק כשאני מניפה את השיער או לוחצת על הקרקפת.
    אז כמה שאלות:
    אמרו לי שהשיער שלי הפך להיות מתולתל כי הרגלתי אותו לצורת תלתלים במשך כ"כ הרבה זמן האם זה נכון?
    מה לעשות נגד הקילופים המטורפים האלה? והאם יש מסיכה שמומלצת לשיער שעובר פן ומצמצמת נזקים?
    ולגבי הכאבים האם יכול להיות בגלל שהספר ממש מותח לי את השיער כשהוא עושה לי פן?

    תודה רבה וסליחה על החפירה! חג שמח! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו ששכחתי לציין

    גיל
    08/04/2012

    היום לא רק שהשיער שלי מתולתל ומקורזל ומתכווץ יש לי גם חלקים בשיער שנשארים חלקים יחסית או פחות מתולתלים וכשהשיער לי מתייבש ומתנפח זה נראה נורא. ועשיתי בעבר 2 פתיחות תלתלים שלא הועילו.
    והפן מחזיק לי בדיוק שעה. למעלה הוא נשאר חלק ובחלק התחתון הוא מתעגל להנאתו...
    זה סוג של שיער נוראי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו