מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער בעייתי, פן וכאבים בקרקפתגיל08/04/2012
שלום
אני בת 25 ויש לי שיער בעייתי מאוד. במשך 11 שנים ברצף (!) הייתי מורחת על השיער שלי טונות של קרם לשיער מתולתל יום יום,בגלל שהוא פשוט נפוח בטירוף והתלתלים(נכון להיום, לפני 11 שנה בכלל לא היו לי תלתלים, השיער שלי היה גלי ונפוח מאוד) מיד אחרי מקלחת מתכווצים ומקצרים לי את אורך השיער בחצי כך שאני לא יכולה אפילו ללכת עם פזור. לא מזמן החלטתי שנמאס לי מהקרמים והתחלתי לעשות פן פעם בשבוע, אבל מאז התחילו בעיות אחרות- הקרקפת שלי יבשה וכשאני מגרדת את השיער הקרקפת שלי פשוט מתפרקת (נראה כמו קשקשים רק שהם מורגשים שאני נוגעת בקרקפת, אבל גדולים) ולפני שבועיים התחלתי להרגיש גם כאב בקרקפת בחלק האחורי של הראש, כאילו מושכים לי בשיער ,אני לא מרגישה כאב כשאני ישנה, רק כשאני מניפה את השיער או לוחצת על הקרקפת.
אז כמה שאלות:
אמרו לי שהשיער שלי הפך להיות מתולתל כי הרגלתי אותו לצורת תלתלים במשך כ"כ הרבה זמן האם זה נכון?
מה לעשות נגד הקילופים המטורפים האלה? והאם יש מסיכה שמומלצת לשיער שעובר פן ומצמצמת נזקים?
ולגבי הכאבים האם יכול להיות בגלל שהספר ממש מותח לי את השיער כשהוא עושה לי פן?
תודה רבה וסליחה על החפירה! חג שמח! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו ששכחתי לציין
גיל08/04/2012היום לא רק שהשיער שלי מתולתל ומקורזל ומתכווץ יש לי גם חלקים בשיער שנשארים חלקים יחסית או פחות מתולתלים וכשהשיער לי מתייבש ומתנפח זה נראה נורא. ועשיתי בעבר 2 פתיחות תלתלים שלא הועילו.
והפן מחזיק לי בדיוק שעה. למעלה הוא נשאר חלק ובחלק התחתון הוא מתעגל להנאתו...
זה סוג של שיער נוראי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

