החלקה או פן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה או פן
    מלי
    17/04/2012

    היי
    יש לי שיער זוועתי. הוא מקורזל/מתולתל/לא יודעת איך להגדיר אותו. מתוך יאוש מהקרמים התחלתי לעשות פן כל שבוע אבל אחרי חודש כבר רואים את הנזקים, השיער שלי יבש, הקצוות מפוצלים- מה שמונע ממני להאריך את השיער, והכי גרוע- הקשקשים והיובש המטורף שנהיה לי בקרקפת.
    השאלה שלי היא האם כדאי לי לעשות החלקה טבעית, כי מן הסתם השיער ממשיך לצמוח ואני לא רוצה להגיע למצב שבו יש לי שיערות מקורזלות וקופצות לצד שיערות חלקות, כי בקצב שהשיער שלי גדל, אני אצטרך לחדש את ההחלקה כל 3 חודשים בערך...

    ועוד שאלה - לאחותי היה שיער מתולתל ונפוח ואחרי 7 שנים של פן שבועי, השיער שלה פשוט איבד את התלתלים ונראה חלק גם אחרי חפיפה. האם השיער באמת משתנה ומקבל צורה חלקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה או פן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה וטיפול לשיער מקורזל.

    עומר שמעוני
    20/04/2012

    שיער מקורזל זה לא תמיד מצב נעים ובכל זאת לעשות החלקה זה (לדעתי המקצועית) לא פיתרון הולם, וזאת מכיוון שלאחר מס' חודשים שהשיער צומח לא יהיה חיבור בין השיער שעבר החלקה לבין השיער הטבעי שצמח בשורש.
    הפיתרון הראוי הוא להתאים ע"פ הסדר הרשום ובהתאם לתוצאה אותה את מעוניינת להשיג:
    1.תספורת ראויה ונכונה בהתאם לסוג השיער סוג עוביו צמיחתו.
    2.מוצרי שיער תואמים להשגת המראה הרצוי.
    3.מסיכת שיער מקצועית(של מספרות) לריכוך והרגעת השיער.
    4. פתיחה קלה! של השיער המקורזל או לחלופין תילתול קבוע (פרמננט).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו