שאלה שאולי תראה מוזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שאולי תראה מוזרה
    היא-לי
    08/05/2012

    הייי
    אני עושה החלקה יפנית כבר חמש שנים ומרוצה
    יום אחד החלטתי שהשיער חלק אך כבד לי מדי והלכתי לעשות דילול.
    בדילול עשו לי גילוף מסיבי של השיע,ר + המספריים המדללות המיוחדות
    וחוץ מהדבר הטוב היחיד שהשיער היה קליל -התוצאה הייתה איומה ,השיער איבד את כל היופי שלו ואיבד צורה לחלוטין ,זה היה לפני שנה והשיער עדיין לא השתקם .
    עכשיו-...נוצרה לי עם הזמן בעיה שניסיתי להמחיש בתמונה שציירתי והיא שבצד אחד של השיער (וגם בחלק האחורי שלו) כל השיער מכופף בקצוות (כמו בתמונה) ולא משנה כמה אני מרטיבה וכמה קרמים אני מורחת ,השיער לא מתיישר ,הוא נשאר בקצוות בצד הזה כמו מקל סבא הפוך וברור לי שזה כנראה מהפרוצדורה של הדילול שעשיתי וזה נראה מצחיק ונורא.
    האם יש דרך כלשהי בעולם להשטיח את כל השיער הזה שיראה נורמלי?????
    האם יש איזו החלקה שאפשר לעשות רק בקצוות?
    רק להזכיר שהשיער(המכופף) עם החלקה יפנית

    אגב לגזור זה לא אופציה כי עשיתי קצוות וזה לא עזר וגם השיער גם ככה נגזר קצר בחלק הזה וזה מתנפח נורא בגלל זה כך שאני חייבת להאריך:-(((


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שאולי תראה מוזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שאולי תראה מוזרה - תגובה

    זאב לוין
    08/05/2012

    אסור בשום אופן לעשות דילול בשיער - זה פשוט גורם עוד יותר לנפח ומרים את השיער העליון בדיוק כמו שהמחשת בתמונה .
    קשה לי לענות על השאלה מבלי לראות אותך את מוזמנת להתקשר ולקבוע לייעוץ - אחרי שאראה במה מדובר נוכל לראות אם יש מה לעשות או שתצטרכי פשוט להאריך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו