איזו החלקה ואיפה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איזו החלקה ואיפה?
    אנה
    27/05/2012

    שלום ! אני בת 17 , אני עושה כל הזמן מחליקים ונמאס לי כבר ... קיץ שעבר עשיתי "החלקה " לפי טענת הספר ושילמתי 2500 ש"ח , כמה ימים לאחר מכן כשהוא חפף לי השיער הוא היה מתולתל יחסית וכל פעם הייתי צריכה ללכת אליו שיעשה לי פן , לא הבנתי למה כל פעם השיער מסתלסל לי והוא אמר שכל פעם שיוצאים ממקלחת חייב לעשות פן ! ות'אמת ממש התבאסתי כי זה ממש ממש לא עזר לי וסתאם עבדתי כל הקיץ ונזרק הכסף בקיצצור פרשתי וחזרתי לעשות מחליקים ...
    עכשיו ננמאס לי לעשות מחליקים ואני רוצה לעשות החלקה אבל החלקה שתחזיק לי כי אין לי שיער עד כדי כך מסובך - הוא דק , גלי עד מסולסל ...
    אני גרה בנהריה ואני ממש מפחדת ללכת לעוד ספר שיעשה לי אותו סיפור ויזרק הכסף סתם אז האם תוכלו להמליץ לי מישהו מוסמך יותר שאפשר לבטוח בו , לא משנה לי איפה הוא יהיה ממוקם רק שאני אהיה מרוצה וגם איזה סוג של החלקה לעשות כי אני לא מבינה בזה כ"כ !
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזו החלקה ואיפה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אנה

    אנג'לה טטרו
    28/05/2012

    שעושים החלקה אין צורך לעבור במחליק אלה אם השיער שלך ממש מתולתל עבה ונפוח ,בשביל לתת דיאגנוזה מדוייקת אני צריכה לראות את השיאר וככה להמליץ
    אם תרצי לבוא לייעוץ אין בעיה תתקשרי למספרה ותגידי שאת מהפרום ותקבלי יועוץ ללא התחייבות כמובן
    ואני יראה את השיער אוכל לתת לך פיתרון לשיער

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו