שיער חסר חיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער חסר חיים
    ליאת
    10/07/2012

    שלום רב,
    אני בת 34 לאחר 2 לידות, ושערי לא כמו פעם. שערי מתולתל, יבש, חסר חיים וברק.
    כל הנסיונות לשקמו בשנים האחרונות לא עזרו. מסכות, סרומים, שמנים...כמעט ואינני צובעת את השיער ולא עושה פנים בכלל. כיום אני משתמשת במסכה ושמן של SARYNA KEY-חמאת שיאה לשיער יבש ופגום.
    בהמלצת הספר, לאחר החפיפה אני משאירה את המסיכה על השיער כשעה. ייתכן ופרק זמן זה מזיק לשיער? האם פתיחת תלתלים יכולה לשקם את השיער ? אשמח להמלצות נוספות. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער חסר חיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליאת-

    **
    10/07/2012

    הטיפול הכי טוב לשיער יבש ולגרום לשיער להיות רך ומבריק ולהראות נהדר זה רק המוצרים של קרסטס ! הם הכי טובים וכבר בחפיפה הראשונה תראי תוצאות נפלאות! את צריכה את השמפו בן סטין 2 לשיער יבש מאוד, ואת המסכה של קרסטס מסדרת -נוטריטיב לשיער יבש המסכה מעולה חבל"ז. ולהשלמת הטיפול רצוי לשים פעם בשבועיים אמפולה לשיער יבש , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער, האמפולות של קווה קווה מעולות, ולשאלתך אם את שמה שעה מסכה בשיער עדיף לשים את המסכה בזמן שכתוב לך במסכה או גג חצי שעה כי אם שמים הרבה זמן מסכה בעתיד יכול לגרום לנשירת שיער קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד להשתמש במוצרי קרסטס

    ליאת
    11/07/2012

    היי,
    רכשתי את המסכה והאמפולה. האם למרוח את המסכה גם על שורשי השיער? מה לגבי האפולה (לא צויינו הוראות שימוש)? האם למרוח על שיער רטוב, לח או יבש? כמה זמן? לשים על השורשים? כל כמה זמן להשתמש?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה-

    **
    11/07/2012

    אל תשימי את המסכה על השורשים בשיער כי בעתיד יכול להגרם נשירת שיער קלה, תשימי ס"מ אחרי השורש עד לקצוות.ואת האמפולה של קווה קווה שמים על שיער רטוב , אחרי ששמת את האמפולה בשיער תוסיפי עם היד קצת מים פושרים ואז תעסי את השיער , ותשארי עם זה 10 ד', לגבי כל כמה זמן להשתמש בזה אפשר פעם בשבועיים, אני למשל שמה כל פעם אחרי חפיפה, המוצרים שקנית שהמלצתי לך עליהם ממש מעולים את תראי אחרי השימוש את ההבדל ותראי ששיערך יפסיק להיות יבש ויהיה מבריק ורך כמשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער חסר חיים

    יעל
    23/07/2012

    הי
    תניחי לשיער בלי שום פעולה כימית במשך חודש
    תחפפי עם שמפו ללא מלח של day by day
    אחר כך תשימי גם את הקרם מזין ומשקם שלהם.
    זה כמו החייאה לשיער .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו