מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער חסר חייםליאת10/07/2012
שלום רב,
אני בת 34 לאחר 2 לידות, ושערי לא כמו פעם. שערי מתולתל, יבש, חסר חיים וברק.
כל הנסיונות לשקמו בשנים האחרונות לא עזרו. מסכות, סרומים, שמנים...כמעט ואינני צובעת את השיער ולא עושה פנים בכלל. כיום אני משתמשת במסכה ושמן של SARYNA KEY-חמאת שיאה לשיער יבש ופגום.
בהמלצת הספר, לאחר החפיפה אני משאירה את המסיכה על השיער כשעה. ייתכן ופרק זמן זה מזיק לשיער? האם פתיחת תלתלים יכולה לשקם את השיער ? אשמח להמלצות נוספות. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ליאת-
**10/07/2012הטיפול הכי טוב לשיער יבש ולגרום לשיער להיות רך ומבריק ולהראות נהדר זה רק המוצרים של קרסטס ! הם הכי טובים וכבר בחפיפה הראשונה תראי תוצאות נפלאות! את צריכה את השמפו בן סטין 2 לשיער יבש מאוד, ואת המסכה של קרסטס מסדרת -נוטריטיב לשיער יבש המסכה מעולה חבל"ז. ולהשלמת הטיפול רצוי לשים פעם בשבועיים אמפולה לשיער יבש , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער, האמפולות של קווה קווה מעולות, ולשאלתך אם את שמה שעה מסכה בשיער עדיף לשים את המסכה בזמן שכתוב לך במסכה או גג חצי שעה כי אם שמים הרבה זמן מסכה בעתיד יכול לגרום לנשירת שיער קלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד להשתמש במוצרי קרסטס
ליאת11/07/2012היי,
רכשתי את המסכה והאמפולה. האם למרוח את המסכה גם על שורשי השיער? מה לגבי האפולה (לא צויינו הוראות שימוש)? האם למרוח על שיער רטוב, לח או יבש? כמה זמן? לשים על השורשים? כל כמה זמן להשתמש?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**11/07/2012אל תשימי את המסכה על השורשים בשיער כי בעתיד יכול להגרם נשירת שיער קלה, תשימי ס"מ אחרי השורש עד לקצוות.ואת האמפולה של קווה קווה שמים על שיער רטוב , אחרי ששמת את האמפולה בשיער תוסיפי עם היד קצת מים פושרים ואז תעסי את השיער , ותשארי עם זה 10 ד', לגבי כל כמה זמן להשתמש בזה אפשר פעם בשבועיים, אני למשל שמה כל פעם אחרי חפיפה, המוצרים שקנית שהמלצתי לך עליהם ממש מעולים את תראי אחרי השימוש את ההבדל ותראי ששיערך יפסיק להיות יבש ויהיה מבריק ורך כמשי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער חסר חיים
יעל23/07/2012הי
תניחי לשיער בלי שום פעולה כימית במשך חודש
תחפפי עם שמפו ללא מלח של day by day
אחר כך תשימי גם את הקרם מזין ומשקם שלהם.
זה כמו החייאה לשיער .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


