מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בנוגע להחלקה ונשירהמירי15/08/2012
היי, יש לי כמה שאלות :
עשיתי החלקה צרפתית לפני 3-4 חודשים והייתי ממש מרוצה, לפני חודש עשיתי בשיער צבע (עשו לי אותו על שיער רטוב) ולאחר מכן חלק מהשיער שעבר החלקה נהיה פחות חלק ממה שהוא היה, הספר שלי אמר לי שזה לא יכול להיות מהצבע(האם זה באמת יכול להיות שזה יקרה מהצבע?) אבל הציע לי לחזור על אותם חלקים שקצת הסתלסלו עם החלקה צרפתית/משי. רציתי לדעת אם הדבר אינו מסוכן לשיער שעבר כבר החלקה פעם אחת ובנוסף גם צבע ?
שאלה שנייה היא האם גם החלקה שנעשית בצורה טובה יכולה לגרום לקצת נשירה והאם צבע יכול להגביר נשירה? והאם ביצוע החלקה בשורשים שצמחו פעם בשנה מדללת את השיער עם הזמן ?
שאלה אחרונה- מה אפשר לעשות כדי שכשעושים צבע לא יהיה בשיער אפילו קצת גוון כתום ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע להחלקה ונשירה - תגובה
ארז שרביט20/08/2012הי מירי,
כל טיפול חיצוני לא גורם לנשירה כל עוד הוא לא אגרסיבי. חומרי החלקה הם חומרים כימיים אינטנסיביים (החלקה צרפתית בהחלט מבורכת, לוריאל חברה מקצועית ביותר).
גם עם חומרים מהחברה המקצועית ביותר וללא השגחה מקצועית של מעצב השיער, השיער עלול להיפגע ולהישבר.
החלקה צרפתית, יפנית, משי, סורית :) מומלץ לעשות מקסימום פעמיים בשנה.
לפי מה שסיפרת איני ממליץ לא על משי, לא צרפתית לא יפנית ולא ברזילאית.
בקשר לגוון הכתום- צריך להשתמש בצבעים מנטרלי אדום תוך כדי צביעה. דרוש מעצב שיער שמבין את תורת הצבע והרכביו כדי לקבל תוצאה אופטימלית.
טיפ קטן: אם השורשים שלך כהים ואת מבהירה אותם מעבר לגובה הבהירות הטבעי שלך, זה תמיד יוציא גוון אדמדם. רצוי לא לנסות להיות בהירה מדי אם את בטבעי שלך כהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, בהמשך לתגובה...
עדן22/08/2012היום הייתי במספרה ועשיתי תיקון החלקה צרפתית לחלק שנהרס וראיתי עכשיו שכתבת שלא היית ממליץ לי לעשות, ורציתי לדעת למה ? בגלל הצבע ? (אם עשו לי את הצבע על שיער רטוב זה נחשב שטיפה) האם יכול להיגרם לי נזק עכשיו כתוצאה מזה ? והאם אחרי החלקה צרפתית חובה להשתמש בשמפו בלי מלח ? ואם אני אחפוף בשישי בבוקר זה בסדר כבר ?
תודה רבה !:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, בהמשך לתגובה... - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי
מירי בבקשה, אני ממליץ ואפילו מפציר בך- תפסיקי כל פעולה כימית בשיער.
תבחני אפשרויות טיפול ושיקום השיער.
דבר ראשון תני לו לנוח רגע אחרי הכימיה שהופעלה עליו.
בפרק הזמן הזה גשי למעצב שיער, שימליץ לך על חומרים איכותיים לטיפול, שיקום וטיפוח. אחרי שהשיער יבריא, תמשיכי הלאה.
בהצלחה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא היית ממליץ לי לעשות שום החל
עדן15/09/2012החלקה ? והאם אפשר לחפוף בשמפו רגיל אחרי החלקה צרפתית או שזה הורס אותה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא היית ממליץ לי לעשות שום החל - תגובה
ארז שרביט24/09/2012שחררי את השיער מכל טיפול כימי כרגע. אני ממליץ על חפיפה בשמפו המתאים למרקם השערה שלך ולסוג השיער. אני משתמש בקרסטאס ללקוחות שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, עברו שלושה חודשים מאז הפעם
עדן02/11/2012האחרונה שצבעתי את השיער, בינתיים לא נגעתי בשיער מבחינה כימית, חפפתי עם שמפו ללא מלח ושמתי כל חפיפה מסכה וקצת שמן מרוקאי. רציתי לדעת האם עכשיו יהיה בסדר לעשות צבע שוב?
בנוסף עשיתי בדיקות דם לבירור הנשירה והן יצאו תקינות. רציתי לדעת אם נגיד אחרי כל סירוק אחרי חפיפה (אני חופפת 3 פעמים בשבוע) נשארות על המברשת בין 30-40 שערות זה נחשב הרבה ונשירה חמורה ??
שאלה אחרונה, האם מצבע שיער חום כהה להגיע לשטן בלי גוון כתום זה אפשרי
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ארז, עברו שלושה חודשים מאז הפעם - תגובה
ארז שרביט06/11/2012היי עדן,
נתת לשיער לנוח, ואין סיבה נראית לעין לא לעשות צבע.
ממה שאת מתארת יש שיפור בשיער וזה כבר טוב.
30-40 שערות זה מצוין, עד 100 שערות לא נחשב בכלל לנשירה.
מחום כהה לשטני אפשר להגיע עם תהליך של הבהרת שיער, תהליך שמתבצע במספרה מקצועית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


