גבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גבר
    DAVID
    26/08/2012

    שלום לצות
    עצם השאלה מביכה אבל אני אעלה אותה
    אני בן 42 שערי קצר מקדימה אפור לבן ומהצדדים לבן ומאחורה גם לבן.
    עד גיל 30 שערי היה חום בינוני
    ועם השנים הלבנתי
    שערי קצר ודק-דליל, אני נוטה להסתפר קצר ומקדימה משאיר קצת0לכסות על הדלילות..)
    לאחרונה החלטתי לעשות שינוי ולטשטש מעט את הלבן. החלטתי לצבוע ממש חלש את הצדדים ומאחור ולא מקדימה. קניתי צבע חום בינוני just for men,מרחתי והקצפתי את השורשים רק בצדדים ומאחור חיכיתי 5 דקות ויצא מזעזע וחסר פרופרציות לחלוטין הצדדים ומאחור הפכו חומים ומקדימה לבן כמובן שלבושתי הסתפרתי קצוץ באותו יום...
    בכל מיקרה מה לעשות בעת גדילת השיער הבאה והתיספורת הבאה, איך לשים את הצבע נכון בצדדים ומאחור שהתוצאה תהיה או תיתן טישטוש ללבן של הצדדים ומאחור בלי לצבוע את קידמת הראש ועדין שתהיה תוצאה משביעת רצון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבר - תגובה

    ארז שרביט
    29/08/2012

    היי טוני,

    הייתי ממליץ לך לפחות בפעם הראשונה ללכת למעצב שיער מקצועי. אם בפעם הראשונה שניסית היתה "תאונת עבודה", כדאי להיעזר באנשי מקצוע.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו