שיער יבש ונפוח אבל חלק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער יבש ונפוח אבל חלק
    נטלי
    14/09/2012

    היי, השיער שלי הוא חלק אפשר לומר, ארוך ומלא ולכן הוא נפוח. האורך איכשהו גורם לו ל"התיישב" אבל עדיין הוא בעייתי כי הוא נוטה להתייבש מאוד במיוחד בקצוות, נוטה לקשרים. עד שלושה ימים אחרי חפיפה הוא ממש מתנפח כשאני הולכת פזור, גם אחרי שאני מסתרקת, הוא מתנפח. רק כשאני עושה פן פעם ב.. הוא נראה ומרגיש טוב. אני משתמשת במסיכה, השיער בולע אותו אומנם אך נראה שזה לא כזה משפיע. וזה מוזר כי יש לי שיער חלק. האם קיים איזשהו פתרון ליובש ולנפיחות ולשיפור השיער כדי שאוכל לקבל את אותה הרגשה כמו שיש לי כשאני עושה פן? אשמח לדיעה חד משמעית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער יבש ונפוח אבל חלק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער יבש ונפוח אבל חלק - תגובה

    ארז שרביט
    19/09/2012

    הי נטלי.
    יש מספר אופציות להתמודדות עם תופעת הנפח של השיער שאת מתארת. כדי להבין את סוג השיער, מרקם השערה ומצב השערה כדאי לראות אותו.
    אחרי אלה ניתן לבחור:
    יש כאלה שבוחרות בהחלקה כימית כלשהי (צרפתית, יפנית, ברזיאלית וכדו'), אבל מכיוון שלך יש שיער חלק, לא הייתי רץ לבחור באופציה הזו.
    הייתי ממליץ לך לבחור שימוש בסדרת מוצרי חפיפה, טיפול וטיפוח יעודיים לשיער שלך, בעזרתם ניתן לנטרל את הנפח בשיער.
    אוליאו רילקס של קרסטאס הוא המוצר המועדף עלי ועליו אני ממליץ. חשוב שאם את נכנסת לתהליך כזה, תתמידי איתו, תקחי גם שמפו, גם סרום וגם מסיכה, ותעשי את כל הטיפול על פי השלבים המומלצים: שמפו, מסיכה, סרום (נוזל ללא שטיפה), ומיד תרגישי בשינוי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו