עזרה בנוגע לבריאות השיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בנוגע לבריאות השיער
    גיא
    08/12/2012

    היי אני בן 17 כמעט,
    עד לפני כמה חודשים הייתי עושה פאנים כל יום צובע תשיער ומורח ווקסים.
    הייתי חופף תראש פעם בשבוע כדי לא להרוס תפאן והשיערי היה שומני.
    הייתי רואה במקלחת עשרות שיערות.
    לפני 4 חודש הפסקתי עם הפאנים אך עם הצביעות לא בידיוק הפסקתי כי יש לי שיער בלונדיני בהיר שאני ממש לא אוהב אז עברתי לצבוע בצבעים ללא אמוניה ואחוז חמצן נמוך - אני צובע בתדירות של אחת לשבוע כי הצבע דוהה מהר.
    בחודשים האחרונים שאני חופף כל יום, הפסיקה הנשירה החזקה אך שמתי לב שהשיער שלי ניהיה ממש דליל ורואים לי את הקרקפת (היה לי שיער ממש מלא פעם) והקרקפת אדמדמה ורדרדה.
    בנתיים עבר כמה חודשים וזה אותו מצב....אני ממש רוצה את השיער שהיה לי בחזרה...האם לדעתך הוא יחזור ?????יש משהו שעלי לעשות (קבעתי תור לרופא עור אך יש כרגע בעיה ואני בנתיים בונה על דעות מהאינרנט).
    ושאלה נוספת,כרגע אין לי נשירה, לא משהו חריג לפחות, אך אני משתמש על בסיס יומי בווקס....אני מורח יחסית הרבה ושאני מורח אני רואה על היידים הרבה שיערות יחסית...האם זה בסדר השימוש בווקס או שזה משהו שמומלץ שאפסיק ?והצבע ללא האמוניה ?
    תודה אני אשמח לשמוע את דעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בנוגע לבריאות השיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בנוגע לבריאות השיער - תגובה

    ארז שרביט
    31/12/2012

    גיא,

    מציע לך כרגע לתת לשיער לנוח- בלי כימיה, צבעים, ווקס וכל השאר. חצי שנה מנוחה לשיער- כל הכימיה הזאת הורסת את השיער וגורמת לשבירה שלו.

    תן לו מנוחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו