בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים
    שלי
    09/12/2012

    היי ישלי שאלה ממש דחופה.עשיתי לפני שלושה ימים החלקה יפנית של יוקו סיסטפ ובמספרה השיער היה ממש רק וחלק וככה גם לפני שחפפתי לאחר יומיים.אחרי החפיפה ראיתי שהקצווץ קופצים,וכל האמצע של השיער נהיה גלי.חוצמזה מרגישה מעין חספוסים בכל מיני מקומות בקרקפת שלא היו לפני ההחלקה.מה אני עושה בבקשה עזרו לי!גם אם אני חןזרת לספר והוא מציע למרוח שוב חוצר על האיזור הלא חלק האם זה לא גורם לנזק?והחספוסים האלה נורמלים? ממש זקוקה לעזרתכם.תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים - תגובה

    ארז שרביט
    09/12/2012

    גשי למעצב מקצועי לקבל חוות דעת נוספת.

    זו העצה הנכונה ביותר שאני יכול להעניק לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהול!לאחרהחלקה יפנית נזקים - תגובה

    רוני חתוכה
    09/12/2012

    שלום שלי...
    קודם כל חשוב לדעת שצריך לחפוף לאחר 3 ימים ולא לאחר יומיים,לאחר מכן לחפוף עם שמפו המיועד לאחר החלקה ולא עם שמפו רגיל שהינו אגרסיבי במיוחד לאחר טיפול החלקה ומכיל מלחים הגורמים לייבושו אך לדעתי לא זה הדבר הגורם למראה שיערך אלא אבחנה לקוייה של בעל המקצוע אם יש חספוסים בקרקפת ייתכן ושיערך נדבק ועלול להיתלש ואם כן ניתן להציל אך תלוי מה יש שם...אסור לתקן את השיער מיידי רק לאחר 3 שבועות בלבד וגם זה קצת מסובך אבל ניתן לסדר את זה למי שמבין בנושא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו