שלום, שאלה למומחים..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, שאלה למומחים..
    אתי
    21/01/2013

    אני מקווה שזהו הפורום המתאים.. אני עוסקת בתסרוקות (מאפרת ומסרקת כלות). אני זקוקה להמלצה על ספריי חזק לתסרוקת. קניתי לאחרונה ספריי, והוא לא מספיק חזק. ניסיתי על הבת שלי והתלתלים של הבייבי-ליס ממש התפרקו אחרי כשעתיים. יש המלצות לספריי באמת חזק?

    שאלה שניה- לעיצוב תלתלים ב "בייבי ליס"- האם כאי לרסס ספריי לפני כן או אחר כך? (בד"כ אני מרססת גם וגם..) לכן שאלתי בקשר לספריי, כי אם הפעולה נכונה- אולי הבעיה היא בו..

    ושאלה נוספת, ( אם כבר..) כשמעצבים שישיות- השיער לפעמים מתפרק. הכוונה היא שהשיער בשישיות (שישיות עומדות) נראה כאילו נופל לצדדים, מקווה שהסברתי את עצמי טוב.. האם יש חומר מסויים (קרם/מוס וכו'), שאוכל למרוח על השיער ולעצב בעזרתו שישיות בלי שהן ייהרסו לי? שקבוצת השיער תהיה אחידה ושערות לא ינשרו לצדדים, או ייראו לא שייכות..

    תודה לכל העונים!
    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, שאלה למומחים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שאלה למומחים.. - תגובה

    רוני חתוכה
    21/01/2013

    שלום רב...
    יש למשוח את השיער במוס לייבש ואז על כל ''פנל'' לעשיית בייביליס יש לרסס בספריי ובסוף יש לרסס לגימור.
    הספריי המומלץ הינו בנדאטר מבית ''מייקום הפצות'' הספריי החזק ביותר שקיים!!!
    ושאלה השלישית עניתי בשאלה הראשונה...
    מקווה שעזרתי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, אשמח לתגובות נוספות

    אתי
    22/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו