מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תכשירי שיער להחלקהלירז29/01/2013
שלום אני עושה החלקה יפנית כבר שנתיים שזה יוצא בערך 4,5 פעמים,בהתחלה הייתי משתמשת בשמפו של תינוקות כי הוא ללא מלחים והבנתי שזה טוב לשיער עם החלקה
אחרכך כבר קניתי שמפו מיוחד של ההחלקה ומסיכת שיער שביחד הם סביבות ה300 שקל אולי קצת יותר כמו שהספר שלי המליץ לי.
אבל הבנתי מספר אחר שהוא גם כן ספר מעולה שזה הכל שטויות ואם אני רוצה אני יכולה גם להשתמש בשמפו רגיל.
מה הכי מומלץ לי ?
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירי שיער להחלקה - תגובה
זאב לוין29/01/2013אנחנו ממליצים להשתמש במוצרים המקצועים בלבד לאחר החלקה המתאימים לסוג שיערך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז להישאר עם התכשירים
לירז29/01/2013תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשירי שיער להחלקה - תגובה - תגובה
רוני חתוכה29/01/2013שלום רב...
לכל דבר שאנו קונים יש הוראות הפעלה...
לצערי הספר שלך לא משהו כלל אם זה מה שאמר לך יש בכל שמפו רגיל כמו שאמר לך מרכיב כימי שנקרא ''סודיום כלאוריד'' וזהו המלח שמדברים עליו שהינו מייבש את השיער ולכן את עושה החלקה כדי שהשיער יהיה בריא ומבריק ובטווח הארוך הוא ייהרס מהדבר הבסיסי ביותר שנוגע בשיערך...לכן לא רק המלחים שלא יהיו בשמפו אלא שמפו שמתאים קוסמטית לשיערך!!!
אין לך שיער של תינוק שהינו עדין מאוד יש לך שיער שעבר תהליך כימי קוסמטי וחשוב לשמור איכותו במוצר המיועד לכך...יפה שהגעת לפורום זה כדי לשאול...בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
