הצבע שלי יצא שחורר! איך??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצבע שלי יצא שחורר! איך??
    ספיר
    11/03/2013

    שלום, רציתי לשאול שאלה לגבי נושא שמטריד אותי מאוד.
    היה לי צבע שחור ולקח לי המון זמן לצאת ממנו (הבהרה וכו') הגעתי לגווני בהירים בשיער והחלטתי שאני חוזרת לכהה אבל לא לשחור! ככה שאני לא אצטרך לצבוע יותר(צבע שיערי הטבעי הוא חום כהה). החלתי לצבוע בבית והשתמשתי בצבע בסיס 5 וחצי שפורפרת של 4 עם חמצן 6% מה שלא אמור לתת לי צבע כהה כמו שחור ויצא לי שחור!! אני מתוסכלת ואני לא יודעת מה לעשות.. יש לזה הסבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצבע שלי יצא שחורר! איך??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצבע שלי יצא שחורר! איך?? - תגובה

    רוני חתוכה
    11/03/2013

    שלום רב...
    צבע בסיס 4 הינו כהה מאוד למרות ששמת בסיס 5, יינתן לך כמו שחור מאחר והשתמשת בחמצן נמוך 6%
    אם היית משתמשת בבסיס 5 בלבד עם 9% היית מקבלת בול את התוצאה הרצוייה אז כך שברור שייצא לך שחור...
    ישנו צבע מיוחד וייחודי שמבהיר את הצבע הכהה ללא הבהרה כלל וללא פגיעה בשיער...
    את מוזמנת לייעוץ מקצועי...בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו