החלקה אמריקאית...?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה אמריקאית...?
    רינה
    15/03/2013

    שלום רב,
    שוקלת לבצע החלקה. שמעתי על החלקה אמריקאית שטוענים שאינה פוגמת בשיער ואף משקמת אותו. החלקה יפנית אני לא כל כך רוצה כי השיער יוצא מקלות ואני אוהבת שיש תנועה יותר טבעית בשיער.
    חשוב לי לציין שהשיער שלי עבר מספר פתיחות תלתלים והתהליך הזה פשוט ייבש לי את השיער בצורה נוראית והשאיר אותו פגום. כיום אני שנה אחר הפתיחה האחרונה ומצב השיער טוב יותר הודות לשמפו ומסיכות מיוחדות שהשתמשתי בהם.
    מה זו החלקה אמריקאית והאם היא כדאית? ממש לא בא לי לפגוע בשיער שלי שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה אמריקאית...?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה אמריקאית...? - תגובה

    אבישי אבן
    15/03/2013

    שלום. בהחלט יש מקום לשיקום השיער ואף להחלקתו באופן טבעי יותר, מה שכן צריך לשמור על איכות השיערה בזמן תהליך העבודה עליו, שזה האלמנט הכי חשוב לתוצאה מדוייקת כי השיער כרגע במצב שביר מאד, החלקה יפנית לא ממולצת בשבילך. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה, חג שמח אבישי אבן ״המספרה״.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו