החלקה ברזילאית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה ברזילאית
    רואנה
    02/04/2013

    יש לי כמה שאלות.
    1.עשיתי החלקה ברזילאית, רציתי לדעת האם זה בסדר שאני חופפת כל יום או שיש עם זה בעיה?
    2.אמרו לי שיום אחרי ההחלקה עליי לעשות עם מחליק בחפיף כדי שהתוצאות יהיו יותר טובות, עשיתי זאת פעם אחת אך אנשים אמרו לי ( לא הספר.. אנשים אחרים) שאם הייתי עושה יותר... התוצאות יהיו יותר טובות.
    יש אמת בדבריהם?
    3.אני משתמשת בשמפו של נטורל של קרטין טהור מיוחד להחלקות.
    אם אני נתקעת בלי שמפו הבנתי שאפשר להשתמש בשמפו של תינוקות שהוא ללא מלחים.האם זה נכון? האם אפשר להשתמש בשמפו תינוקות בקביעות או לפחות לתקופה ארוכה יותר ?
    4......אחרונה חביבה....האם יש פסול בלשים בושם כלשהו על השיער או איזה ספריי כלשהו שהוא כמו בושם? האם זה הורס או משפיע לרעה על ההחלקה?
    תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה ברזילאית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה ברזילאית - תגובה

    רוני חתוכה
    02/04/2013

    שלום רב...
    ראשית לאחר ההחלקה לא מומלץ לחפוף יום יום מאחר ואת גורמת להחלקה לפוג יותר מהר.
    שנית ,לא מומלץ כלל וכלל להשתמש בשמפו של תינוקות כי אין לך שיער של תינוק גרוע מכך יש לך שיער פגום ולכן השיער דורש חומרי טיפוח מזינים הנימצאים בשמפו המיועד לכך ובתינוקות אין לכן לא רק ללא מלחים אלא הייעוד של השמפו קוסמטית לשיער שלך.
    שלישית ,ישנו בושם ייחודי לשיער אך בושם רגיל מייבש את השיער מאחר והינו מכיל אלכוהול במינון גבוה...לא כדאי!!!
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו