מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד- דחוףסיגל09/04/2013
צבע השיער הטבעי שלי הוא ג'ינג' וברצוני להבהיר אותה לבלונד בשטיפה של נטורטינט ,כדי שלא אצא ג'ינג'ית עוד יותר אחרי הצביעה,איזה מספר בלונד כדאי לי כדי שהצבע יתפוס?פעם שעברה ניסיתי בלונד פנינה מספר צבע- 8A והצבע לא תפס. מה מספר הצבע שכדאי לי לקנות? בלונד דבש-9N או
בלונד חיטה-8N או
בלונד חול ים-8G* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד
סיגל09/04/2013שלום רב,
אני התכוונתי לשטיפה ללא אמוניה של נטורטינט ולא הצביעה הסטנדרטית עם החמצן. אשמח לקבל תשובה במהרה כי יש לי טור מחר למספרה ואני לא יודעת איזה צבע בלונד לבחור{כמובן לא הבהירה מדיי הפלטינה} מה יתאים לי יותר אני ג'ינג'ית מטבעי ויש לי עור בהיר- אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי להגיע להחלטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי צביעת שיער ג'ינג'י לבלונד - תגובה
רוני חתוכה15/04/2013שלום רב...
את הצבע צריך לבחור נכונה הספר שלך את שטיפה לא תיתן לך כלום מאחר ושטיפה הינו צבע שנשטף ולא צובע את השיער אלא רק מרענן את הגוון הקיים
צבע הינו פרמננטי וחייבים לעשות דיאגנוזה(אבחנה) נכונה לתוצאת צבע מושלמת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונד דוהה
נטלי16/09/2013כל שלושה שבועות אני צובעת לבלונד 11.11 כדי להיפטר מגון כתמתם בשבוע וחצי שבועיים הוא מהמם אחרי זה הוא דוהה לגוון נחושת אני אשמח לפיתרון!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריכוך השיער
סיגל09/04/2013השיער הג'ינג'י שלי עבה ,יבש ונפוח קצת ואני רוצה לרכך אותו אני משתמשת בשמפו מרכך וגם בקרם לחות של נטורל אבל עדיין אני לא רואה את התוצאה הרצוייה, האם כדאי לי במקום קרם הלחות להשתמש בסרום של נטורל והאם יש איזה שמפו לג'ינג'יות עם שיער עבה כמוני שאתה יכול להמליץ כדי "לעדן" את השיער? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריכוך השיער - תגובה
רוני חתוכה15/04/2013שלום רב סיגל
אמליץ לך על שמפו מחליק של שיסיידו יפן שמוריד נפח ו''מפיל'' את השיער כששמפו זה עם המון לחות עשירה בקרטינים שמטפחים את השיער ברמה הגבוהה ביותר כמו כן את המסיכה של חברה זו שהינה מרוכזת מאוד לשיער מבריק וגמיש.
חשוב מאוד למרוח שמן קראטין שמגן על השיער ביום יום ולערך נוסף של טיפוח לאחר החפיפה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


