תיקון תספורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקון תספורת
    שרי
    01/06/2013

    שלום, לפני מספר ימים נדבק לי דבק בחלק האחורי של השיער ועל מנת להוריד אותו גזרתי חלק גדול באמצע השיער מאחורה כך שכאשר השיער פזור או אסוף לא רואים אותו. הייתי אצל ספר ואמר לחכות שזה יצמח ודילל לי כדי שלא יצא נפוח. בגלל אי סימטריה של השיער שגזרתי שנורא הפריעה לי גזרתי אותו יותר קצר. יש לי שיער ארוך ואני לא רוצה להסתפר תספורת מאוד קצרה בכל הראש בגלל החלק הזה בשיער אבל החלק של השיער הגזור נראה לא יפה ומעורבב עם שיער קצת ארוך יותר. מנסיונכם רציתי להתייעץ האם כדאי לגזור את השיער קצוץ רק בחלק הא- סימטרי באמצע השיער האחורי כך (לא רואים את החלק הזה כזאני מפזרת או עושה קוקו) על מנת שיהיה אחידות בצמיחת השיער ובכדי שאני יצליח לטפל בחלק הבעייתי הזה בנפרד כדי שלא יתנפח או להשאיר את השיער ככה על אף אי הסימטריה ולחכות שיצמח ?
    כאשר החלק בשיער יארך יותר אני יאלץ להסתפר על מנת שיהיה אורך אחיד בשיער רציתי לדעת איזה תספורת קצרה יחסית הכי מתאימה לשיער שהוא גלי מלא ועבה לפנים עגולות?

    אשמח לקבל ייעוץ תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון תספורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון תספורת - תגובה

    רוני חתוכה
    02/06/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו