חזרתי לאחר בירור מחיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרתי לאחר בירור מחיר
    אופיר
    21/06/2013

    היי
    יש לי שיער גלי עם תלתלים שמתחילים לא צמוד לקרקפת.
    לפני שנה עשו לי החלקה של-שוורצקופף שלא היתה מוצלחת.
    היום אני שנה בלי החלקה ובלי צבע בכלל כבר כמה שנים ורוצה לעשות החלקה יפנית.

    שאלה-לשיער באורך הכתפיים גלי ועבה אבל לא מאוד 1000 ש"ח ליפנית זה לא מעט??

    בנוסף האם אחרי זה אצטרך לקנות חומר מיוחד לשיער כמו מסכה ושמפו מיוחד מהספר?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרתי לאחר בירור מחיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרתי לאחר בירור מחיר - תגובה

    רוני חתוכה
    21/06/2013

    שלום רב אופיר
    החלקה יפנית מתומחרת לפי אורך שיער 1000 ש''ח זה לאורך סטנדרטי אם השיער מלא עבה אז ייתכן שתהיה תוספת קלה במחיר אך השיער ייראה חלק מושלם ובריא...
    לאחר שהבאנו אותך לנתון הזה אתה צריך לשמור על איכות השיער ולהשתמש בשמפו בסיסי אך חשוב מאוד ומסיכה לטיפול חד או דו שבועי וקראטין שזהו שמן ייחודי לאחר החפיפה להגנה על השיער בלבד...פרטים נוספים אסביר בפרוטרוט לכשתגיע...נשמח לארח אותך...שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו