שיער צבוע וניקוי פיגמנט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער צבוע וניקוי פיגמנט
    מיכל
    24/06/2013

    היי,צבע שיערי הוא שחור טבעי והייתי צובעת אותו בגלל שיערות לבנות עם צבע מספר 4 של הרבטינט- שזה סוג של חום כהה מאוד. לפני כשנה רציתי לעבור לצבע שטני והספר המליץ לי על ניקוי פיגמנטים-שעשיתי והרס לי מאוד את השיער,נהייה יבש ואיבד צורה וכמובן לא הגיע לצבע הרצוי. הצבע האחרון שלי בשיער ( שעבר עוד כמה וכמה צביעות מאז) היה חום כהה ושוב רציתי לצבוע לשטני. קניתי צבע 7N של הרבטינט ונהיה לי ג'ינג'י. הלכתי לתקן אצל ספר שצבע לי עם אפור כדי לנטרל את הג'ינג'י.כמובן שעוד נישאר קצת אבל הרבה יותר טוב.שאלתי היא כזאת:
    1.האם בפעם הבאה אני צריכה שוב לצבוע עם אפור כדי שיוריד שוב את מה שנשאר מהג'ינג'י?
    3.האם העובדה שעשיתי ניקוי פיגמנט בעבר מקלה על האפשרות לצבוע לשטני? הבנתי פשוט שצבע לא מבהיר צבע אז מה הפרוצדורה כרגע כדי להגיע לשטני בלי הפיגמנט המעצבן של הג'ינג'י?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער צבוע וניקוי פיגמנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער צבוע וניקוי פיגמנט - תגובה

    רוני חתוכה
    25/06/2013

    שלום רב
    את חייבת להגיע לייעוץ...קשה כך לדעת אך בעיקרון בכל מקרה את צריכה ניקוי נוסף מה שמקל על העבודה לתוצאה הסופית מאחר וביצעת ניקוי קודם...נשמח לארח אותך ולאבחן נכונה את שיערך...בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו