סילקסטרייט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סילקסטרייט
    רוחמה
    14/07/2013

    שלום רב. אני בעלת שיער מלא מאוד, יבש מאוד ונפוח. כרגע מסופר מדורג ו, תספורת אשר אני מאוד (בלשון המעטה) לא אוהבת!! חשבתי לקנות ולעשות בבית את החלקת סילקסטרייט של אינדולה. האם היא בטוחה לשימוש ביתי ?
    האם היא מוגדרת כהחלקה ברזילאית ?
    דרך אגב השיער שלי טבעי ולא נצבע אף פעם .
    האם קיים דירוג שלא גורם לנפח בשיער ?
    ושאלה אחרונה האם ההחלקה הזו יכולה להתאים לילדה בת 11 או שהיא מסוכנת לשימוש ?

    תוד רבה וסליחה מראש על כל השאלות , הן נובעות מייאוש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סילקסטרייט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סילקסטרייט - תגובה

    רוני חתוכה
    15/07/2013

    שלום רב
    סילק סטרייט הינה החלקה זולה תרתי משמע ברגע שאת מתעסקת עם החלקות באופן עצמאי קחי בחשבון שהשיער יינזק קשות!!!
    החלקות שיער אינן לשימוש ביתי ודורשות מיומנות גבוהה של שנים ולתקן החלקות כושלות מעין אלו העלות היא של אלפי שקלים אז למה להתעסק במשהו כל כך מסוכן ורע ובמיוחד לילדה בת 11 שחייבים לקחת אותה למומחה בתחום ואת מסכנת לה את השיער והמראה...לא חבל???
    הייאוש שלך יגרום לה לנזק ועלול להיות בלתי הפיך עם קרחות...לכי לבעל מקצוע מוכר בתחום והוא יביא אותך לתוצאות מרשימות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו