החלקה יפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית
    לימור
    01/08/2013

    הי,שערי היה גלי במשך מספר שנים, נהגתי לעשות פן על בסיס קבוע.
    לפני שבוע עשיתי החלקה יפנית של חברת וולה הספרית טענה שיוקו לא מתאימה לשערי.
    לאחר ייבוש, יצאתי משם וחשתי כי בצד אחד השיער נוקשה (כמו סקוש ברייט) ונפוח כמו פן שעבר כמה ימים. יצרתי עמה קשר והיא אמרה לי למרוח סרום. (קניתי ממנה את כל המוצרים שהמליצה עליהם)אך, עדיין חשתי שהשיער די נפוח ומחושמל וחזרתי אליה יום אחרי היא אמרה שאחרי החפיפה זה יסתדר .
    לאחר 3 ימים חפפתי.השיער אמנם חלק נראה כמו פן רגיל נפוח ונראה מחושמל האמת שציפיתי לשיער יותר שטוח חלק וללא שוונצים כשחזרתי אליה שוב והסברתי שאני לא מרוצה (אולי ניתן לתקן ).היא טענה שבגלל שעבר הרבה פן יש שוונצים (דבר שלא ציינה כשבאתי לייעוץ )עוד טענה שאיפה שמרגיש לי כמו סקוש ברייט זה בגלל שהשיער לבן עשתה טובה ומרחה לי משהו שנורא שרף והתעלמה מחוסר שביעות הרצון שלי ממראה השיער.
    התוצאה היא שהשיער נראה כמו אחרי פן מאוד מחושמל.
    האם ניתן / כדאי לעשות משהו כדי שיראה טוב יותר
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית - תגובה

    רוני חתוכה
    02/08/2013

    שלום רב
    לצערי הספרית עשתה לך החלקה רגילה של פעם...וייתכן ונשרף לך השיער...
    לשמחתי ניתן לתקן החלקה רגילה ביפנית..
    התעלמות של בעל מקצוע מהלקוח שלו רק מלמד שאינו בעל מקצוע אמין ורציני..
    המוצרים שקנית טובים לשימור שיער שעבר החלקה יפה ולא יתקנו שיער שנפגע במראהו.
    נשמח לארח אותך לייעוץ נכון עבורך...
    בברכה
    רוני חתוכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו