מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפניתלימור01/08/2013
הי,שערי היה גלי במשך מספר שנים, נהגתי לעשות פן על בסיס קבוע.
לפני שבוע עשיתי החלקה יפנית של חברת וולה הספרית טענה שיוקו לא מתאימה לשערי.
לאחר ייבוש, יצאתי משם וחשתי כי בצד אחד השיער נוקשה (כמו סקוש ברייט) ונפוח כמו פן שעבר כמה ימים. יצרתי עמה קשר והיא אמרה לי למרוח סרום. (קניתי ממנה את כל המוצרים שהמליצה עליהם)אך, עדיין חשתי שהשיער די נפוח ומחושמל וחזרתי אליה יום אחרי היא אמרה שאחרי החפיפה זה יסתדר .
לאחר 3 ימים חפפתי.השיער אמנם חלק נראה כמו פן רגיל נפוח ונראה מחושמל האמת שציפיתי לשיער יותר שטוח חלק וללא שוונצים כשחזרתי אליה שוב והסברתי שאני לא מרוצה (אולי ניתן לתקן ).היא טענה שבגלל שעבר הרבה פן יש שוונצים (דבר שלא ציינה כשבאתי לייעוץ )עוד טענה שאיפה שמרגיש לי כמו סקוש ברייט זה בגלל שהשיער לבן עשתה טובה ומרחה לי משהו שנורא שרף והתעלמה מחוסר שביעות הרצון שלי ממראה השיער.
התוצאה היא שהשיער נראה כמו אחרי פן מאוד מחושמל.
האם ניתן / כדאי לעשות משהו כדי שיראה טוב יותר
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה02/08/2013שלום רב
לצערי הספרית עשתה לך החלקה רגילה של פעם...וייתכן ונשרף לך השיער...
לשמחתי ניתן לתקן החלקה רגילה ביפנית..
התעלמות של בעל מקצוע מהלקוח שלו רק מלמד שאינו בעל מקצוע אמין ורציני..
המוצרים שקנית טובים לשימור שיער שעבר החלקה יפה ולא יתקנו שיער שנפגע במראהו.
נשמח לארח אותך לייעוץ נכון עבורך...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

(1).jpg)
