מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בשיער יבששובל06/08/2013
היי, קראתי פה בפורום שיש טיפול ריבונדינג שמשקם את השיער, הבנתי נכון?
השאלה שלי היא כמה זמן הוא מחזיק, מה המחיר שלו ועל איזה חומרים הוא בנוי?
ושאלה נוספת - אני כבר כשנה וחצי עושה טיפולי קראטין לשיקום השיער כי השיער עצמו לא יבש בכלל מבחינת שמנוניות אלא שהוא נטול קרטין כמעט לחלוטין. הטיפול בהחלט עוזר, אבל אני לא יכולה להכחיש שהשיער עדיין יבש, פשוט לפחות עכשיו הוא נראה כמו שיער של בן אדם ולא כמו שיער ערווה מרוב שהוא מחורבש ונטול ברק וגמישות ורכות.
הסיבה לכך היא גנטית בלבד? עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין, כולל הורמונלית, כולל ויטמינים.
אין שום דרך לגרום לשיער לצמוח עם יותר קרטין? לפני כשנתיים הייתי עושה פעם בשבוע דיקור סיני ואמרתי למטפלת שיש לי שיער מאוד יבש בעקבות חוסר בקרטין והדיקור עזר, מה שממש לא האמנתי שיקרה. העניין הוא שאם דיקור סיני עזר לטפל בשורש הבעיה (שרוקן לי את הכיסים לחלוטין אז נאלצתי להפסיק עם הדיקור) האם יש עוד פתרון שמטפל בשורש הבעיה וגורם לשיער לצמוח עם יותר קרטין?
תודה רבה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בשיער יבש - תגובה
רוני חתוכה06/08/2013שלום רב
החלקת ריבונדינג הינה החלקה יפנית משקמת והופכת שיער לא איכותי לשיער מבריק ובריא והיא מחזיקה לצמיתות כמובן עד שהשורשים גדלים מחדש השיער יוצא טיבעי מן ההתחלה התהליך בטיחותי ומהיר יותר וללא מגבלות כשאפשר למחרת כבר לחפוף ולאסוף כרגיל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער
שובל11/08/2013ואם אני רוצה לצבוע אני צריכה לעשות את זה לפני ההחלקה או שאפשר אחרי? זה פוגם איכשהו בהחלקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה11/08/2013שלום רב
אם השיער שלך צבוע אז לצבוע לפני אם לא אז לצבוע במידה ורצוי רק לאחר ההחלקה.
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה22/12/2013שלום רב..
אם יש לך שיער טיבעי אז קודם כל עושים את ההחלקה...על שיער טיבעי ההחלקה יוצאת מדהים ורק לאחר מכן צובעים במידה וזה רצוי...לא הורסים ואז החלקה מה ההגיון???
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית או ריבונדינד X
נועה17/12/2013מה ההבדל בין שתי ההחלקות
מה היתרונות והחסרונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית או ריבונדינד X - תגובה
רוני חתוכה17/12/2013שלום רב
החלקה יפנית היא החלקה טובה רק שהתהליך ארוך שיער דבוק לקרקפת בהתחלה,לא נראה טיבעי בהתחלה ולא בטיחותית למי שאינו בקיא בתהליך העבודה ולא מתאימה לכל סוג שיער... אסור לחפוף 3 ימים ולאסוף אסור כ-3 שבועות!!!
אבל היא טובה כללית למי שיודע ל''בשל'' טוב את החומר...
ריבונדינג X הינה החלקה יפנית עילית כשהתהליך מהיר מאוד ,טיבעי במראה, ניתנת לשליטה לכל בקשה שהיא כגון: שיער חלק קרשים, מראה זורם וטיבעי, פתיחת תלתלים, הורדת נפח, ועוד ועוד...בטיחותית לגמרי וללא מגבלות כגון: חפיפת השיער למחרת וניתן לאסוף חופשי ללא כל מגבלה ולשיער מושלםםםםם!!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


(1).jpg)