החלקה יפנית-שאלה לרוני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית-שאלה לרוני
    אא
    07/08/2013

    שלום, ביצעתי החלקה יפנית אצל הספרית שלי..לא יודעת איזה סוג, הספרית אמרה לי שאסור במשך שבוע לחפוף את השיער, אסור לסרק, אסור לשים גומייה או קליפס וכאלה ולא לגעת בשיער..ואם חלילה השיער טיפה נרטב או מקבל לחות ישר להעביר עליו עם מחליק קרמי במשך השבוע
    האם זה הגיוני שכך מתנהגים עם החלקה?? אורך השיער עד לכתפיים..
    לאחר שבוע חפפתי את השיער והוא לא נותר חלק קרשים...הוא חלק אבל לא קרשים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית-שאלה לרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית-שאלה לרוני - תגובה

    רוני חתוכה
    07/08/2013

    שלום רב
    מעולם לא שמעתי הוראות כל כך רבות על החלקה!!!
    אז קודם כל אין דבר כזה בהחלקה שאסור לחפוף שבוע זה הזוי שספרית אומרת דבר שכזה...השפעה של החלקה פגה לאחר 3 ימים ואז ניתן לחפוף כרגיל.
    אכן אסור לתת לחץ על השיער כגון:קליפסים סיכות או גומיות במשך 3 שבועות
    טיפשי להגיד ששיער מקבל לחות אז לעשות מחליק..השיער כבר הוחלק אז מה פתאום מחליק עכשיו??? בקיצור יש המון דברים לא רציניים ונכונים במה שאמרה לך וכמובן שיש הוראות הפעלה מדוייקות כל השאר היא המציאה...לגבי שיערך זו ההבחנה שלה וזה מה שיצא...מקווה שזה לשביעות רצונך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו