מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בבקשה...חזרה לצבע חום טבעיבתאל01/09/2013
הצבע הטיבעי של השיער שלי הוא חום שטני, השיער שלי הוא יחסית מלא וגלי.
כבר במשך שנתיים שאני עושה צביעות באופן עצמאי בבית, קונה את הצבע בסופר פארם. בחודשים האחרונים צבעתי לחום כהה.
רציתי להיפטר מהחום הכהה ולחזור לחום בהיר, שזה הצבע הטבעי שלי.
הלכתי לספר שלי והוא המליץ לי על ניקוי פיגמנט עם חומר בשם "אפסור" של לוריאל".
ברוב טיפשותי (כי הבנתי שזה גם סוג של הבהרה) הסכמתי ולאחר הפעולה יצא לי בשיער מן צבע ג'ינג'י.
לאחר מכן הספר צבע לי את השיער לצבע חום מהגוני. התוצאה יצאה יפה בעיני.
אך עדיין אני מפחדת שעשיתי לעצמי נזק לשיער...יש לי כמה שאלות:
עד כמה לדעתך באמת השיער שלי עלול להיהרס?
מאיזו בחינה השיער נהרס? נשירה? יובש? פיצול?
האם הצמיחה של השיער גם נהרסת? האם הקרקפת נפגעת?
אודה להסבר יותר מפורט מכם...אני ממש בסרטים שעשיתי נזק בלתי הפיך...
כמו כן, כיצד עליי מעכשיו לטפל בשיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה...חשוב לי לשמוע דעתכם
בתאל02/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בבקשה...חזרה לצבע חום טבעי - תגובה
רוני חתוכה02/09/2013שלום רב
הוא עשה את הדבר הנכון ואין שום דבר שיש לחשוש ממנו...סתם את בסרטים...תהני מהצבע וזהו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה.. המשך שאלה
בתאל02/09/2013למיטב הבנתי הפעולה שהוא ביצע זה גם סוג של הבהרה, האם זה נכון?
אני יודעת שהבהרה הורסת את השיער ומאוד מייבשת אותו.
האם גם במקרה שלי השיער יהיה כך בעקבות הפעולה?
באילו חומרים אתה ממליץ להשתמש ע״מ לשקם את השיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה.. המשך שאלה - תגובה
רוני חתוכה03/09/2013שלום רב
יש להשתמש בשמפו מיוחד ללא מלחים ובאיכות טובה ובלתי מתפשרת ובמסיכה ובקראטין כהגנה על השיער לאחר החפיפה וכך השיער יקבל לחות מירבית גמישות ואיכות למראה בריא יותר ונכון...ממליץ על שיסיידו כטיפול משקם כשמפו מסיכה והקראטין של החברה...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

