החלקה שכשלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה שכשלה
    טל
    11/10/2013

    שלום, הסיפור הוא כזה.

    לפני 4 חודשים עשיתי החלקת שיער שעפ"י מה שהספר הסביר לי + הסברים באתר שלו- אמורה לשקם את השיער ולגרום לו להיראות בריא, בלי קשרים, חלק וכו'.
    עשיתי את ההחלקה ובערך תוך חודש כל השיער שלי היה יבש, שרוף, לא יכולתי להעביר בו מסרק, כל השיער נתלש ונושר.
    פניתי למישהי שעשתה אצלו גם את ההחלקה-ואצלה הכל היה בסדר. אז כנראה שמשהו בטיפול שהעניקו לי היה לקוי. כנראה שהשאירו את החומר יותר מדיי זמן על השיער שלי או משהו בסגנון.

    אחרי חודש וחצי מאז שעשיתי את ההחלקה שלחתי לו הודעה בפייסבוק עם צירוף תמונה של השיער שלי עם כל הקשרים ואפילו חתיכת שיער שהייתי צריכה לגזור כי לא הצלחתי לפתוח את הקשר (!!)
    ולא קיבלתי תגובה. לא היה לי כ"כ זמן להתעסק עם הנושא הזה אז המתנתי עם זה קצת.

    אחרי חודשיים נוספים שלחתי לו הודעה בפייסבוק כדי לראות מה אפשר לעשות, אמר לי להגיע אליו לביקורת. והנה ציטוט מהשיחה שלנו:
    "אני אבוא.. אבל אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם על טיפול נוסף לצמצום נזקים אם הנזק לא היה צריך לקרות מלכתחילה"
    "מתי את רוצה להגיע כדי שנראה את השיער שלך? אין סיבה שתשלמי פעמיים."

    בכל מקרה קבעתי תור הגעתי אליו היום. הוא אמר שאחרי 4 חודשים החלקה - אין לו מה לעשות ושזה לגיטימי שהשיער ישרף (למרות ששלחתי לו הודעה גם אחרי חודש וחצי עם הוכחה שהקשרים התחילו אחרי חודש וחצי!)
    הוא אמר לי שאני צריכה לעשות "החלקה משקמת", ושוב- למרות שאמר לי בהודעה במפורש שלא יקחו ממני תשלום נוסף. חרטה.
    אמרתי לו שאני לא מוכנה לעשות שום החלקה נוספת, אם ההחלקה הראשונה פגעה בשיער שלי.
    הוא פשוט קם באמצע השיחה והלך ללקוחה.
    פניתי אליו והמשכתי לדבר איתו והוא בחוצפתו אמר לי "את מפריעה לי עם הלקוחות". כשהוא זה שקם והלך באמצע הפגישה שקבעתי והגעתי במיוחד מעיר אחרת.
    בכל מקרה כרגע השיער שלי שרוף, הוא לקח ממני דיי הרבה כסף ורוצה לקחת ממני עוד.

    מה אפשר לעשות?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה שכשלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה שכשלה - תגובה

    רונן פלג
    11/10/2013

    מאכזב אותי לשמוע שעברת חוויה שהיתה אמורה להיות טובה בכל מקרה יש עניין של שימור לקוחה והרבה פעמים בזכות יחס אדיב ואכפתי ניתן להגיע להבנות בין שני הצדדים לבוא ולשלול בעל מקצוע אחר זה לא אתי מה גם שלא ראיתי את שיערך לפני ביצוע הפעולה מה שכן אוכל לנסות לעזור לך וזאת רק לאחר בדיקה של השיער והקרקפת על חי בלשקם ולגדל אותו לשיער בריא מחדש !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו