שאלה לרוני- החלקה יפנית לאחר צרפתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרוני- החלקה יפנית לאחר צרפתית
    אא
    17/11/2013

    שלום רב,

    עשיתי לפני 3 חודשים החלקה צרפתית בפוני בלבד, השיער היה ממש חלק רק אם הייתי מייבש אותו עם הפן..אם אני נותן לו להתייבש לבד לאחר מקלחת הוא קצת גלי..ועכשיו עשיתי שוב פעם, לא ממש מרוצה מהתוצאה כי הפוני לא חלק ממש..רציתי לדעת מתי אני יכול לעשות החלקה יפנית? כמה זמן אני צריך לחכות...הארוך של הפוני שלי בערך 10 ס"מ, השיער לא מלא ממש..תודה רבה..ואיזה סוג החלקה יתאים למצב הזה ומהי בערך העלות ליפנית? כמה זמן זה מחזיק ההחלקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לרוני- החלקה יפנית לאחר צרפתית - תגובה

    רוני חתוכה
    17/11/2013

    שלום רב
    אם אורך הפוני שלך 10 ס''מ חייב להיות אורך של 4 חודשים מן הפעם האחרונה שעשית החלקה ולאחר מכן ניתן לתקן את השיער שלא צלחה החלקה בו ללא כל בעיה...
    תגיע לייעוץ לא מחייב ואסביר לך במקום הכל לתוצאה מושלמת...בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו