מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך לצבוע את השיער לבד בבית.??יה-יה24/12/2013
במשך שלוש שנים אני בלונדינית, תמיד צבעתי במספרה ובכמה חודשים אחרונים אני צובעת בבית עם צבע בלונד בהיר אפור של גרנייה. כל פעם חברה צבעה לי ועכשיו יצא שהשורש שלי כבר ממש שחור ואני חייבת לצבוע לעצמי אבל אני מפחדת כי פעם אחת עשיתי לבד ונשארו לי חורים שחורים בתוך השיער באמצע. יש טיפים איך לצבוע? אולי איזה שיטה? אפילו צעדים מדוייקים ? אשמח לכל עצה.. תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לצבוע את השיער לבד בבית.?? - תגובה
רונן פלג25/12/2013אם ברצונך להוזיל עלויות את יכולה לגשת למעצב השיער שלך עם הצבע שקנית ולבקש לשלם רק על ״המריחה״ וכך לפחות תתבצע הנחת הצבע בצורה מקצועית ונכונה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונן..
יה-יה25/12/2013רונן יקירי, למה אתה מניח שאני מנסה להוזיל עלויות? האמת היא שאינני אוהבת את התלות במספרה, בשעות פתיחה וזמני קבלה. בבית אני יכולה לצבוע בכל שעה ביום או בלילה (כאמא לקטנטנים זה הכי נוח) והתוצאה הביתית תאמין או לא - יותר יפה בעיניי. אז אם ביקשתי טיפים איך לצבוע אל תגיד לי ללכת לספר כי זה קצת זלזול וחבל שזה אופי התשובות המתקבלות כאן.
אה ודרך אגב, כבר הספקתי לצבוע היום, עדיין דרוש שיפור אבל יצא מדהים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונן.. - תגובה
רונן פלג16/01/2014זה ממש לא מתוך זילזול אלא להיפך מתוך אחריות כבדת משקל לנושא השיער ובמיוחד בכימיה שזהו תחום שצריך לרכוש בו מיומנות וידע בדרך של ניסיון רב שנים ולשם כך קיימים בעלי מקצוע אם את רוצה לתקן את הרכב שלך אז את ניגשת למוסך ....נכון?! ואם התקלה היא ממש גדולה אז את פונה למוסך היבואן כי שם יש את בעלי המקצוע שעברו הכשרה מתאימה ע"י החברה של אותו הרכב ......את לא מתקנת לבד?!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת משתמשת בצבע שפורפרת ומי חמצן?
גלי צפון28/12/2013או בערכה מוכנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמשת בצבע של גרנייה ...
יה-יה29/12/2013קופסה שמכילה בקבוק חמצן ושפורפרת של צבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה עם הערכות
גלי צפון31/12/2013זה שהתערובת יוצאת דלילה בגלל זה לא תופס לך בכל השיער,תשתמשי בשפורפת וומי חמצן תערבבי לעיסה שתצא בסמיכות כמו גבינה לבנה ותמרחי על השורשים תקני מברשת טובה למריחה קערה כפפות,אם בכל זאת את רוצה להשתמש בערכה תשפכי מעט מהמי חמצן כדי שהצבע יצא סמיך ותמרחי עם מברשת,מקווה שהסברתי טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


