החלקה לשיער עם גוונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה לשיער עם גוונים
    אורלי
    25/01/2014

    שלום
    אני בעלת שיער עם גוונים הרבה שנים והוא מן הסתם יבש וגם דורש טיפול של פן. החלטתי לעשות החלקה ויש לי מספר שאלות:
    1. אני צריכה לחדש את הגוונים והספר אמר שאעשה גוונים ואפשרי 4 ימים אחרי לעשות החלקת קרטין. האם זה בסדר או סמוך מדי?
    2. האם ההחלקה רייבאונד מתאימה לשיער עם גוונים?
    באיזה מקרים מחליטים לעשות קרטין ובאיזה החלקה רייבאונד? מה השיקולים?
    3. האם יש תופעות לוואי להחלקת קרטין? מה החסרונות של החלקה זו?
    4. האם יש ריח חריף שישאר זמן מה? אני מוטרדת כיון שאני עם תנוק בבית ולא רוצה שישאף את הריח
    5. אני לא רוצה שיתקבל מראה חלק כמו "קרשים" . מה הדרך למנוע את זה? האם יש דרך שהספר ישים חומר קרטין ויעשה פן במקום במקום המחליק שיגהץ כביכול את השיער?
    תודה
    אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה לשיער עם גוונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה לשיער עם גוונים - תגובה

    רונן פלג
    25/01/2014

    החלקת קראטין ניתן לבצע גם באותו היום שביצעו את הגוונים ויש מקרים שזה אפילו עדיף /אין תופעות לוואי ואין שום ריח שנשאר בשיער/את הקראטין צריך להחדיר בעזרת מחליק קרמי/טיטניום ברמת חום של 180-230 מעלות תוך כדי פעןלת הידוק דבר שלא ניתן לבצע בפן מה גם שפעולת ההברשה בזמן הפן רק פוגמת ברמת האטימות של הקראטין

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו