מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיער בביתרוית29/01/2014
שאלה לרוני
רוני שלום רב לפני כ 3חדשים צבעתי לסירוגין פעמיים בבית עם מי חמצן 3% לא קרם שקניתי בקופת חולים וגם התחלתי לצבוע במספרה מספר פעמים בצבע אורגני של שוורצקופ.מאז אני מרגישה יובש בשיער ובקרקפת אין ברק וגמישות נשירה גדולה גם בשיער הקצר .השיער אינו מגיב כלל לפן ולא מצליחה לחפוף את השיער הוא כמו קרש וקש כשהוא רטוב ..אנא עזור לי להבין ממה זה נגרם לי האם ניתן לשקם את השיער שלי .מה אני יכולה לעשות גם אם זה כרוך בכל תשלום
תודה רבה לך על העצות הטובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת-
שיר01/02/2014את חייבת לשים מסכה אחרי כל חפיפה רצוי את של קרסטס שמורכבת משמנים היא מעולה. ולשים אמפולה אחרי כל חפיפה .וסרום אחרי הפן ואז השיער שלך לא יהיה יבש יותר ויהיה קש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביעת שיער בבית - תגובה
רוני חתוכה01/02/2014שלום רב
לא ציינת האם שיערך לפני היה כבר צבוע ויתרה מכך כשצובעים שיער חשוב להבין ולדעת שהיחס בין הצבע והחמצן חיב להיות 1:1 וכמו כן רוצה לתת לך סקופ: צבע צובעים על שיער רטוב ומנוגב ומאחר שמים זה לחות והלחות שומרת על איכות השיער מן הצבע שיש לו נטייה לייבש את השיער.
כמו כן לא לסרק את השיער מלמעלה כלומר ממעלה השורש ומטה אלא ההיפך מלמטה ולאט לאט לכיוון למעלה כדי לא למתוח את השיער או במילים אחרות כביכול את מתירה קשרים לאט לאט ועולה לכיוון השורש כך השיער אינו נפגע ונמתח ולא מקבל את המראה היבש.
חשוב מאוד להשתמש בשמפו ללא מלחים ואינו מכיל ''סודיום כלואוריד'' שהינו מרכיב הקיים בשמפו ומייבש את השיער מרכך חובה לאחר כל חפיפה מסיכה פעם עד פעמיים בשבוע כרבע שעה על השיער לפחות ולאחר כל חפיפה תמיד למשוח את השיער בשמן קראטין.
אם תמלאי אחר כל הוראות אלה אני מבטיח לך שלאחר עד חודש השיער יגיב ויראה טוב יותר וגמיש מבריק יותר וגמיש.
לפני הפן תמיד למרוח שמן קראטין להגנה מפני חום!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

