החלקת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקת שיער
    מאי
    11/03/2014

    שלום, יש לי שיער גלי מתולתל, די בריא בלי הרבה פנים ומחליקים, רציתי לדעת איזה החלקה מומלץ לי לעשות שמעתי על כל כך הרבה סוגים, אמרו לי שהחלקה המשלבת חומרים כימיים תפגע לי בשיער ותגרום לנשירה, האם החלקה טבעית כמו קרטין משקמת תהיה טובה לי גם למרות התלתלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקת שיער - תגובה

    רונן פלג
    11/03/2014

    החלקה יפנית חד משמעית! 1-תוצאה מעולה במיוחד על שיער טבעי הקראטין היא רק ציפוי זמני בלבד ואין לה יכולת יישור אבסולוטי בשיער טבעי ובריא
    2-ביפנית את לא מחוייבת להשתמש בשמפו ללא מלחים ובקראטין כן
    3-ביפנית אני ממליץ על יוקו או סנסיאנס שהן החלקות יפניות מקוריות ועם הטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק ההחלקות
    4-חשוב להגיע לבעל מקצוע מיומן שמתמחה בתחום ...זול מדי =יקר מאוד !!!

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקת שיער - תגובה

    זאב לוין
    11/03/2014

    היי מאי!
    החלקת קרטין אני לא ממליץ לך,זה לא מיישר את השיער ב100%, ובנוסף לכך לא עושים את זה על שיער טבעי.
    ממליץ לך מאוד לעשות החלקה יפנית של Yuko, כי זאת החלקה אורגינלית שקיימת בשוק, שאר ההחלקות שקיימות היום בשוק (צרפתית וכו'), אלה בסה"כ שמות שיווקיים.
    אליך יש לבחור מקצוען, בעל ניסיון וידע בתחום ואיתו כבר תקבלי את התוצאה הטובה ביותר עבורך.
    אשמח לעזור, אם יהיו לך עוד שאלות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו