שיער פגום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער פגום
    אלה
    05/04/2014

    היי, אשמח להתייעצות :)
    יש לי שיער מאוד יבש, פגום ומזעזע. לא משנה מה אני עושה -מסיכות עם שמן זית, ביצה, דבש, זמן רוזמרין+ פן רגיל ולא מחליק, סרום קרטין טהור הוא פשוט יבש לא נראה טוב ולא נראה טבעי, קשה, והכי גרוע שהוא איבד לגמרי אבל לגמרי את הברק- נראה כמו מטאטא.... יש אולי עצות מה אני יכולה לעשות- אני מוכנה להכל החל מתרופות סבתא ביתיות ועד לטיפול עם חומרים מקצועיים ויותר יקרים, אשמח לכל עצה/המלצה, תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער פגום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער פגום - תגובה

    רוני חתוכה
    05/04/2014

    היי אלה
    אני מציע לך ללכת לייעוץ מקצועי ,אבל באמת מקצועי, כדי לתת לך מענה אמיתי ורציני על סמך נתונים ויזואליים ולא רק תיאור כאן בפורום ,כי נראה שבעייתך מאוד רצינית.
    הטיפול שאת צריכה הוא טיפול יותר מעמיק והשינוי חייב להיות ניכר לעין ולא באמצעות ביצים וירקות...קצת רצינות...(מבלי לזלזל).
    ואם את מאוד רצינית ומבינה את בעייתך זוהי העצה הכי טובה שתקבלי!!!
    ממליץ לך להגיע אלינו לייעוץ מאחר ואנו מתעסקים בשיקום שיער, ומבינים מאוד בתחום ורק אז תיאום הציפיות יעשה, ויתקבל בצורה מושלמת, לאחר ייעוץ ואבחנה נכונים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו