החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה
    גלית .צ.
    13/04/2014

    שלום רב.
    יש לי שיער מתולתל עבה ויבש מטבעו. לפני כ-4 חודשים עשיתי החלקה טבעית ואכן השיער היה יותר רך ומבריק אך לא חלק אלא גלי (לא ברור לי למה קראו לתהליך החלקה) כיום השיער חזר לקדמותו .
    אני רוצה לעשות החלקה לצמיתות אך שלא ייהרס לי השיער .
    אשמח לקבל ייעוץ.
    שאלה נוספת מהי החלקת ריבונדינג?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בעיניים

    אדוה
    13/04/2014

    זה ניראה לי סתם בולשיט כל ההחלקות האילו... עשיתי כבר שניי סוגים של החלקות וכלום... עדיף כבר להשקיע במחליק שיער חשמלי וטוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה בעיניים - תגובה

    רוני חתוכה
    13/04/2014

    שלום רב
    רואים ומבינים לפי תשובתך שאין לך מושג בכלל על מה את בכלל כותבת!!!
    החלקה זה חומר!!! וחומר הינו ביד היוצר!!! גם אם נשתמש בהחלקה הטובה ביותר בעולם עלולים לשרוף את השיער כתוצאה מאבחנה לקוייה, לכן חשוב להבין שהספר הוא זה שאחראי לתוצאה המושלמת ולא ההחלקות!!!
    בדיוק כמו באוכל גם אם נשתמש בחומרי הגלם הכי טובים ולא נדע לבשל האוכל לא יצא טעים.
    במילים אחרות, את אומרת עדיף ללכת למסעדה גרועה או להכין אוכל רע וזהו כי כל מסעדות הגורמה זה בולשיט...קו מחשבה לקוי!!!
    המחליק זה הדבר הכי רע לשיער!!! ואם את עדיין חושבת כך המשיכי כך ותדעי את התוצאות לגבי שיערך בקרוב מאוד...ולצערי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    13/04/2014

    שלום רב
    אינני מבין מה זאת החלקה טיבעית? האם זו החלקה שנראית טיבעי? האם זאת קראטין שגורמת לשיער למראה ללא נפח?
    לא ברור כלל מה עשה הספר בשיערך אך אני מבין מכך שזאת לא החלקה קבועה!!!
    החלקת ריבונדינג הינה החלקה יפנית עילית והינה שיקומית ומתקנת גם שיער שניזוק או לא הוחלק כראוי והינה היחידה שיוצרת מראה חלק מבריק טיבעי מהיר ללא מגבלות מיותרות כשניתן כבר למחרת לחפוף לאסוף ולהתנהג עם השיער כרגיל והכי חשוב זוהי החלקה לצמיתות.
    אשמח לראותך לייעוץ מודרך ונכון עבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בנושא החלקה

    גלית .צ.
    16/04/2014

    שלום וחג שמח.
    הייתי בהייר סנטר והם קוראים להחלקת קרטין החלקה טבעית, השיער שלי מטבעו בריא אך מתולתל ונפוח . התוצאה הייתה שיער נעים ורך פחות נפוח אך לגמרי לא חלק. אני רוצה לעשות החלקה שלא תהרוס את השיער גם בטווח הרחוק ואולי גם לשנות צבע יש לי שיער שחור ושיער לבן שהולך ומתרבה לצערי.
    הצוות פה נראה לי ממש מקצועי ואמין מה שלא פשוט למצוא היום.
    תודה- גלית צברי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בנושא החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    16/04/2014

    שלום רב
    החלקת קראטין הינה מסיכת שיקום שעל הדרך מחליקה ובאופן שונה משיער לשיער ובטווחי זמן שונים השיער משתנה ככה שאין אחריות כמה זמן השיער יישאר חלק.
    החלקת קראטין אינה מתאימה לשיער טיבעי מאחר וההחלקה תפוג מהר מאוד על סוג שיער שכזה.
    החלקה יפנית או ריבונדינג תביא אותך לתוצאה קבועה אך חייבים לעשות אבחנה מדוייקת לקבלת תוצאות מעולות וקבועות.
    בקראטין לא צריכים שום אבחנה ובמקרים רבים זה כמו לזרוק כסף לפח מאחר והאבחנה אינה נכונה לשיערך לא ייגרם נזק וכמו כן לא ייצא כלום או שההשפעה תהיה לזמן מסויים ללא כל אחריות מצד הספר וקל מאוד לשכנע לקוחה לעשות משהו ללא לקיחת אחריות...לכן חשוב מאוד לראות אותך פיזית ולתאם ציפיות ולהעניק לשיער את הדבר הנכון עבורך ולא עבור הספר מבחינת הנוחות שלו והמוצר הזול איתו הוא עובד אם את מבינה למה התכוונתי.
    אם שיערך טיבעי אל תשני צבע עדיין אלא עיברי את טיפול ההחלקה ורק לאחר מכן שני את הגוון.
    מזמין אותך לייעוץ להבנת הנושא מקרוב ולא רק באינטרנט או בפורומים הרבים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו