מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיער, החלקת שיער.מורן13/04/2014
שלום, ותודה מראש על העזרה.
יש לי שתי שאלות שאשמח לקבל עלייהן תשובה.
1. קניתי מוצר בשם glatt של שוורצקוף מספר אפס.
זו החלקה ביתית.
ורציתי לשאול אם לפני שמורחים את החומר על השיער, צריך לשטוף את השיער?
שאלה שנייה-
קניתי צבע שיער של גרנייר שניקרא olia, צבע לשיער בשטיפה, וגם אותו אני עושה לבד בבית.
ורציתע לשאול, אם עשיתי חינה לפני 4 חודשים, מתי אוכל לצבוע את השיער?
ועוד דבר אחד קטן..
כמה זמן לאחר ההחלקה ( שהזכרתי ) אני יכולה לצבוע את השיער?
זאת אומרת כמה זמן לאחר הצביעה אוכל לבצע את ההחחקה והפוך, כמה זמן לאחר ההחלקה אוכל לצבוע?
זה מאוד חשוב לי
ואני מאוד מאוד אודה לכם על תשומת הלב, אני יודעת שאלו המון שאלות, אך אשמח לפירוט.
שאלתי כבר בעבר ונאמר לי ללכת לספר ובכלל לא קיבלתי תשובה למה שקיבלתי.
בבקשה אשמח לקבל תשובות על השאלות ולא תשובות עקיפות כמו שקרה בעבר.
ממש ממש ממש תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער, החלקת שיער. - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
החלקה ביתית של שוורצקופף הינה החלקה אלקלאית מאוד מיושנת וגורמת לשיער יבש ובכלל לא הייתי ממליץ להרוס שיער עם החלקות מעין אלה.
שנית, לפני כל החלקה חופפים את השיער מייבשים ומורחים.
לפני שעושים החלקה קודם כל צובעים אם שערך כבר צבוע מלכתחילה...אם הוא טיבעי לא לצבוע אלא להחליק קודם כל.
לסיכום: את עושה הכל כדי להרוס את השיער שלך בכל שאלה ששאלת וכל זה שייך לשנות ה-80 וה-90 .
באמת שלא הייתי ממליץ לך לעשות זאת...השקיעי מעט יותר זמן והגיון ותקבלי מעבר לכל דמיון...בכל אופן בהצלחה...ומקווה שעניתי לשאלותייך ובהרחבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


