המשך בנושא החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך בנושא החלקה
    גלית .צ.
    16/04/2014

    שלום וחג שמח.
    הייתי בהייר סנטר והם קוראים להחלקת קרטין החלקה טבעית, השיער שלי מטבעו בריא אך מתולתל ונפוח . התוצאה הייתה שיער נעים ורך פחות נפוח אך לגמרי לא חלק. אני רוצה לעשות החלקה שלא תהרוס את השיער גם בטווח הרחוק ואולי גם לשנות צבע יש לי שיער שחור ושיער לבן שהולך ומתרבה לצערי.
    הצוות פה נראה לי ממש מקצועי ואמין מה שלא פשוט למצוא היום.
    תודה- גלית צברי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך בנושא החלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בנושא החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    16/04/2014

    שלום רב
    החלקת קראטין הינה מסיכת שיקום שעל הדרך מחליקה ובאופן שונה משיער לשיער ובטווחי זמן שונים השיער משתנה ככה שאין אחריות כמה זמן השיער יישאר חלק.
    החלקת קראטין אינה מתאימה לשיער טיבעי מאחר וההחלקה תפוג מהר מאוד על סוג שיער שכזה.
    החלקה יפנית או ריבונדינג תביא אותך לתוצאה קבועה אך חייבים לעשות אבחנה מדוייקת לקבלת תוצאות מעולות וקבועות.
    בקראטין לא צריכים שום אבחנה ובמקרים רבים זה כמו לזרוק כסף לפח מאחר והאבחנה אינה נכונה לשיערך לא ייגרם נזק וכמו כן לא ייצא כלום או שההשפעה תהיה לזמן מסויים ללא כל אחריות מצד הספר וקל מאוד לשכנע לקוחה לעשות משהו ללא לקיחת אחריות...לכן חשוב מאוד לראות אותך פיזית ולתאם ציפיות ולהעניק לשיער את הדבר הנכון עבורך ולא עבור הספר מבחינת הנוחות שלו והמוצר הזול איתו הוא עובד אם את מבינה למה התכוונתי.
    אם שיערך טיבעי אל תשני צבע עדיין אלא עיברי את טיפול ההחלקה ורק לאחר מכן שני את הגוון.
    מזמין אותך לייעוץ להבנת הנושא מקרוב ולא רק באינטרנט או בפורומים הרבים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו