שיער מובהר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער מובהר
    שיר
    15/06/2014

    שלום,
    ברצוני להבין אחת ולתמיד מזה אומר שיער מובהר עד 40% ?
    לצורך העניין שערי הטבעי הוא חום כהה...
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער מובהר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער מובהר - תגובה

    רוני חתוכה
    16/06/2014

    שלום רב

    אין לי מושג מה המושג של הבהרה של 40% ,אך ייתכן שזה אומר 40% בהיר יותר ממה שקיים עכשיו אצלך.
    מעניין מאוד היכן שמעת מושג זה, אך יכול להבטיח לך שאין לי בעצמי מושג למה התכוון המשורר והאמיני לי יש לי מושג.

    מי שרוצה להבהיר את שערה ולהגיע לטון מסויים חייבת להבין:
    1. שיער טיבעי ניתן להבהיר עד 7-8 טונים.
    ככל שהשיער כהה ככה קשה יותר להגיע לבלונד, אך בשביל לא להרוס את השיער קודם מבצעים את הצבע המקסימלי ,ורק לאחר מכן מבהירים קלות לצבע הנדרש אם זה מתבקש.
    2.אם צבע שיערך הינו טיבעי ,אין צורך בהבהרה ניתן להגיע בקלות ל''40%'' גובה צבע במידה ותרצי.

    אם את מעוניינת בהסבר יותר מפורט, או שהבנת לא כשורה, את מוזמנת להתקשר אלינו ונסביר לך נקודתית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    16/06/2014

    שאומרים שלעשות החלקה יפנית מותר עד 40% מובהר...זה אומר שלא יותר מ40% מהשיער גוונים? (למשל - כמה פסים בהירים בודדים ומעל 60% צבוע או טבעי) או שניתן לצבוע מחום כהה עד נאמר חום בהיר?
    אני בשלבי גידול השיער עם צבע והיפטרות מגוונים...
    לכן הייתי רוצה לדעת איזה גוון הכי בהיר אפשר לעשות בשיער ועליו לעשות החלקה יפנית... מכיוון שיש לי עוד בערך 3 חודשים אין לי טעם כרגע לעבור בין מספרות לייעוצים ... אבל בכל זאת רוצה למצוא את שביל הזהב....
    אשמח לתשובה...

    נ.ב - קשה לי להאמין לספרים שאני ניגשת אליהם למספרה..הם מבטיחים הבטחת שווא...

    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    רוני חתוכה
    17/06/2014

    שלום רב

    זה נכון שאסור לפי החוק לעשות החלקה יפנית על גוונים מעל 40% בכמות אך חשוב מאוד להבין שיש הבנות מיוחדות בתחום שניתן לעקוף ולהחליק גם גוונים בתנאי ששומרים על ההבנות.
    חשוב מאוד להבין שגם מצב השיער באיזור הגוונים יהיה איכותי ורק ספר טוב יוכל להבין זאת ולעשות זאת כראוי אך קשה מאוד לעשות זאת בהחלקה יפנית מסורתית.
    לעומת זאת החלקת ריבונדינג עושה זאת בגדול ומביאה לתוצאות מדהימות בתנאי ששומרים על ההבנות והחוקים בתחום ובתנאי שמצב השיער מרשה זאת באיזור הגוונים.

    מעבר לכך לגבי בהירות השיער על החלקה כדאי להגיע או ללכת לאדם שאת סומכת.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו