מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער שנפגם מגוונים !קרן01/08/2014
לפני כמה חודשיים עברתי גוונים אצל ספרית שלי וגם שטיפה עכשיו בטיפשותי הלכתי לספרתי נוספת שבוע אחרי שעשתה לי גוונים במקום שחסר וכול השיער שלי נפגם התייבש עכשיו נאלצתי להסתפר שהוא יכל לגדול בריא אני מטפלת בו בכול מיני תכשירים למשל במסכת שמן נים לטיפול נמרץ לשיער פגום מאוד ובסרום שמבוסס על קרטין טהור ללא מלח של נטורל פורמלה כמה זמן יקח לו עד שהוא יצא מהמצב הזה כי שי ספרים אמרו לי אחד אמר שיש לו כוח ריפוי והוא יצא מהמצב הזה והשני זה שסיפר אותי אמר לי שיקח לו בין 4 ל5 חודשיים אבל הוא יצא מזה ואמר לי עוד חודש לעשות גוונים בספטמבר לקראת החגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שנפגם מגוונים ! - תגובה
רוני חתוכה02/08/2014שלום רב
ראשית לשם ההבנה גוונים זה אוקונומיקה.
להסתפר חייבים כל 4 חודשים קצוות ממש, אבל ממש קצת, וזאת ראשית הדרך הנכונה.
מוצרי שיער... את חייבת משהו מקצועי ,והמלצה מבעל מקצוע, שמתמחה בשיקום שיער, ולא להיות מושפעת מפרסומות, או למשל בדיוק כמו שאת מקבלת מרשם מרופא, ולא סתם קונה מבית מרקחת.
ישנם חומרים מקצועיים איכותיים שמבצעים איתם גוונים, והשיער לא מתייבש, וגם אז עושים זאת על שיער רטוב, כי מים זה לחות, ולחות שומר על השיער, כך שהגוונים בכל מקרה ייראו מושלם על שיער מושלם וללא נזק.
מזמין אותך לייעוץ מקיף בנושא, וללא התחייבות
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שנפגפ מגוונים !
קרן02/08/2014לרוני תודה על הייעוץ ומה שיעצת לי לעשות עכשיו הלכתי לאיזה ספר מעפן שסיפר אותי הוא טוען שהוא סיפר שלמתי לו 190 שקל ולא עשה כלום עכשיו אני צריכה עוד פעם להסתפר להוריד את הקצוות שנפגמו בגללו שזה לא נורמלי ממש טמטום לשמו וקבלתי חוות דעת טובה עליו כן הוא גם עשה גוונים לאחותי שממש גם לא מרוצה ממנו הוא סתם חראטה בארטה מה היית ממליץ לי עכשיו לעשות עוד פעם להסתפר כול הספרים שגרים בעיר שלי בפתח תקווה הם לא מציאה כולם רוסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קרן...
רוני חתוכה02/08/2014שלום קרן
חייבים להבין שגם להוריד קצוות צריכים לדעת...באמת!!!
אני בטוח שהוא סיפר אותך על שיער רטוב, ואסור לעשות זאת, רק במקרים מיוחדים. מסתפרים רק על שיער יבש!!!
הסיבה היא שכשאת מגיעה לספר עם שיער יבש, יודעים בדיוק כמה צריך להוריד שיער פגום ,וגם אם לא הרבה, מורידים את מה שצריך.
יש דרך שקוראים לה ''ניקוי'', והגזירה בניקוי מורידה המון שיער פגום ללא פגיעה באורך השיער.
שיטה ייחודית זו מעניקה לך שקט נפשי ובטוחה מהצורך לדאוג שמה יורידו לך הרבה מן השיער, כך שגם את רואה במו עינייך כמה שיער רע קיים בקצוות, וכמה באמת צריך להוריד ובהסכמתך כמובן ללא כל חשש.
רק זו הדרך הנכונה.
לגבי שאר הדברים זה כבר יותר מורכב לפורום זה... אני מזמין אתכן לייעוץ שיקום ובנושא שיערכן ספציפית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


