החלקה יפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית
    שיר
    26/08/2014

    שלום,

    האם ההחלקה היפנית בשיטת יוקו סיסטם מכילה פורמלין?
    אילו חומרים מכילה ההחלקה יוקו סיסטם?
    מי היצרן והיבואן?

    בנוסף- מה קורה לאחר שמסתיים תהליך ההחלקה היפנית? החומר הרי נכנס לצמיתות לעומק השיערה. האם לאחר הטיפול נושמים עדיין את החומר מהשיער?
    האם החומר חודר לעור ולמערכת הדם?

    החלקה יפנית היא פתרון נהדר לבעלות שיער מקורזל ולא צבוע, אך חשוב לי לדעת בוודאות שרק בעת הטיפול נושמים את חומרי ההחלקה, ולאחר מכן עד להחלקה החדשה אין כל חשש לכך שאנשום את החומר הנמצא בתוך השיער ושהוא יחדור דרך עור הקרקפת למערכת הדם.
    תודה שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית - תגובה

    רוני חתוכה
    28/08/2014

    שלום רב
    לפי תאורך החלקה יפנית זו מחלה...אז זהו שלא!!!
    החלקה יפנית משולה לצבע ,גוונים, וכו' והיא בטוחה לשימוש ומנסיון אישי רב.
    גם שכשעושים צבע וכל הטיפולים הנילווים נושמים את חומרי הטיפוח אז מה??
    את יודעת כמה דברים את נושמת ביום שאת לא מייחסת להם חשיבות???
    שטויות, אל דאגה ,הכל בסדר כשר, ותקין.

    רק חשוב מאוד שביצוע ההחלקה יהיה הטוב ביותר עבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה אורגנית

    שיר
    28/08/2014

    תודה.
    שמעתי שיצאה החלקה חדשה הנקראת שלא מכילה חומרים כימיים- החלקה אורגנית, שמאושרת לבינתיים רק בארצות הברית.
    איך היא מיישרת את השיער אם היא מבוססת רק על חומרים טיבעיים?
    אשמח לקבל פרטים מדוייקים.
    תודה שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה אורגנית - תגובה

    רוני חתוכה
    28/08/2014

    שלום רב

    החלקה אורגנית ניתנת לעשות אך היא מחליקה סוגי שיער בעייתיים וקשים וגם אז ייתכנו חלקים שהיא לא מצליחה ליישר והיא גם זמנית אך יותר ארוכה מהקראטין גם בזמן וגם נשארת על השיער יותר זמן.

    העניין שאת לא מחליטה איזו החלקה את רוצה, את מחליטה שאת רוצה חלק.
    הספר מחליט בשבילך איזו החלקה,כמה זמן תשבי עם החומר, ואיזו טמפרטורה של מגהץ יתבצע הטיפול.

    לכן גשי לבעל מקצוע שיאבחן ויביא אותך לתוצאה הרצוייה ולא החלקה שאת תבחרי...זה לא יעבוד ככה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו