שיער יבש ונפוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער יבש ונפוח
    דקלה
    22/10/2014

    שלום, יש לי שיער מלא, חלק, יבש, ונפוח טבעי (לא מפן או החלקות ולא מצביעת שיער) לא עושה הרבה פן רק כאשר אני מסתפרת פעם בחצי שנה ומעולם לא צבעתי את השיער. אני הולכת תמיד עם אסוף כי השיער שלי נפוח. משתמשת בשמפו ומרכך פינוק, מסרקת את השיער רק כאשר הוא רטוב לאחר חפיפה (פעם הייתי מסתרקת על יבש וזה ניפח לי את השיער עוד יותר אולי חשמל סטטי). מה לעשות? אילו שמפו ומרכך כדאי לי לקנות? לא רוצה יותר מידי חומרים האם אני חייבת קרם שיער או ספריי או משהו? (לא מבינה בזה..)

    גם השיער שלי נפוח במיוחד לאחר חפיפה שהוא מתייבש, ויום אחרי חפיפה הוא נראה יותר טוב ולא נפוח, יומיים אחרי חפיפה הוא נראה עוד יותר טוב...

    תודה רשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער יבש ונפוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו ששכחתי לציין

    דקלה
    22/10/2014

    השיער שלי לא באמת יבש במגע הוא רך ונעים פשוט הוא נפוח ולפעמים נראה יבש במיוחד לאחר חפיפה שהוא מתייבש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו ששכחתי לציין - תגובה

    רוני חתוכה
    22/10/2014

    שלום רב

    הטיפול המומלץ לשיער שלך הינו טיפול ''ריבונדינג X''.
    טיפול זה הינו חומר המטפל במגוון בעיות שיער ולנשים המעוניינות כמו כן להחליק את שיערן.
    בשונה מהחלקות שיער סטנדרטיות טיפול זה נותן מענה לסוגי השיער השונים למעט שיער ממש פגום והרוס ומעניק מראה טיבעי זורם משוקם לפי רצון הלקוחה ובאופן קבוע.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו