החלקות ושיער יבש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקות ושיער יבש
    שני
    30/04/2015

    שלום,
    יש לי שיער יבש מטבעו. אך עם הצבעים הוא נעשה מן הסתם יותר יבש.
    כל הזמן אני עושה פאנים. וזה פשוט מייאש - אין לי כח כבר לפאנים כל שבוע וכל יום לעבור עליו.
    רוצה לעשות החלקה וקצת מפחדת שלא ייצא חלק שטוח (כי אני הכי לא אוהבת את זה) האם יש החלקות שלא יוצאים חלק שטוח אלא יותר טבעי ואווריר, כזה שהשיער יהיה חופשי??
    האם יש החלקה בריאה לשיער? אני מפחדת שהשיער ייהרס לי.. עם כל מה שהיה בתוכנית של כלבוטק..
    הבנתי שיש אחת לצמיתות ואחת זמנית ..
    חייבת גם לציין שיש לי שורש לבן ואני כל הזמן צובעת, כרגע השיער בצבע דבש, אולי יישנה את הצבע, האם כל צבע תופס עם החלקה (בריאה) , כי אני מבקשת רק את הבריאה, אחת כזו שלא תהרוס לי את השיער..
    יודעת ששאלתי אותך מלא, אבל אני אובדת עצות
    בבקשה, עזרתך
    אשמח לתשובה מפורטת.
    ותודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקות ושיער יבש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקות ושיער יבש - תגובה

    רונן פלג
    02/05/2015

    הכל תלוי בבעל המקצוע שמתפעל את הפעולה ולכן חשוב להגיע למישהו שהוא מתמחה בהחלקות שיער כיום יש תשובות מעולות של חומרים לכל סוגי השיער
    את מוזמנת לבוא לייעוץ ללא התחייבות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה יכול להיות שילוב

    רננה
    03/05/2015

    של הנזקים מההחלקות אבל היובש יכול להיות גם חוסר בויטמינים..
    ולכן כדאי קודם כל לבדוק לכיוון הזה, שנית לחזק את הגוף מבפנים,
    יש תוספים שהם ייעודיים לשיער כמו ה HNS קומפלקס,
    יש בו ויטמינים ומינרלים שמחזקים את השיער וגם מעודדים ייצור של חומרים מחזקים
    (כמו קראטין לדוגמה שאת בטח מכירה מההחלקות).
    בקיצור במקביל להחלקות יותר "בריאות" תבררי גם לגבי זה, אצלי זה ממש תרם למראה של השיער.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקות ושיער יבש - תגובה

    רוני חתוכה
    04/05/2015

    שלום רב
    החלקה יפנית שנותנת את המראה הטיבעי והאוורירי היא ''ריבונדינג X'' והיא היחידה שמעניקה כל מראה מבוקש כגון חלק, טיבעי, גלי, ופתיחת תלתלים וכל זה לצמיתות.
    מוזמנת ליצור קשר ולקבל ייעוץ מקיף בנושא.
    וכמו רונן שציין שהכל תלוי באבחנה לקבלת התוצאה הרצוייה לבקשתך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו