החלקה על החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה על החלקה
    מיטל
    13/05/2015

    שאלה. אני עושה החלקה יפנית כבר שנתיים בערך, השיער המקורי שלי מקורזל נפוח מתולתל ממש כמו סקוטצ׳. ליפה כזה.. הטיפול הראשון היה כמובן על כל הראש והשיער נראה מבריק ונעים למגע. מאז שהתחלתי לעשות רק טיפולי שורש (כל 4 חודשים כי הצמיחה שלי מהירה ובולטת) אז שאר השיער חלק אבל נפוח וסקוטצ׳י. אם לא אעשה על השיער מחליק אן פן הוא פשוט נראה כמו פאה. ניסיתי החלקת קרטין שכמובן ירדה בחפיפה. השיער מהמחליק נקרע ונשבר אבל אין לי ברירה. השאלה שלי היא האם אני יכולה לעשות החלקה יפנית על כל השיער שוב ולא רק בשורש אפילו שכל השיער עבר כל פעם קצת החלקה(השורשים שארכו)? ומישהי המליצה לי על החלקה בשם ז'אן פרל לעשות על כל השיער? האם זה אפשרי? מה מומלץ? חייבת עזרה כבר כי אני מרגישה כאילו אין תקווה לשיער הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה על החלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה על החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    14/05/2015

    שלום רב
    הפיתרון שלך הוא החלקה אורגנית!!!\
    את מוזמנת להגיע לייעוץ וטסט כדי לראות את ההבדל.
    מומלץ מאוד ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו