מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית-הודעה לרוניגלית צברי22/06/2015
שלום .
רציתי לשאול איך זה שההחלקה הראשונה שעשיתי החזיקה לי כמעט 8 חודשים עד שכבר לא יכולתי לסבול את השורש וההחלקה האחרונה (רק בשורש) רק 3 חודשים וצריך כבר לחדש??
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית-הודעה לרוני - תגובה
רוני חתוכה22/06/2015שלום רב
אינני יודע בת כמה את אך כידוע לך שיש שינויים הורמונליים בגוף האשה ולכן שיער יכול לצמוח יותר מהר להיות מלא יותר בתקופת הריון למשל ועוד כהנה וכהנה.
יכול מאוד להיות שמריחת חומר ההחלקה לא היתה מספיקה קרובה לשורש ומיותר לציין שמורחים את החומר כס"מ מן השורש.
לכן בפעם הבאה ניתן לבדוק זאת היטב ולהשוות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית-המשך
גלית צברי23/06/2015שלום רוני ,
רוני אתה זה שעשית לי את ההחלקה זאת הפעם השנייה (חידוש) בגלל שזה פורום לא רשמתי פרטים אישיים , לגבי ההורמונים אני לא בהריון. דרך אגב התקשרתי לפני חודש בערך היו לי גם גלים בשיער חוץ מהשורש שצמח רצו לקבוע לי תור אך אין לי זמן להגיע שוב.
תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית-המשך - תגובה
רוני חתוכה24/06/2015שלום גלית
בתחום ההחלקה היפנית ישנם סיבות רבות ומגוונות למה יש גלים כולל החלטה של מעצב השיער להוריד את חומר ההחלקה לדעתו ולשטוף ולכן בתחום זה תמיד יהיו מקרים של תיקוני שיער.
אדמה זאת לסטייק שמזמינים עשוי לגמריי ואז את מרגישה שהוא לא עשוי מספיק לטעמך ומבקשת שיחזירו אותו על האש עוד קצת בכדי לקבל אותו עשוי לטעמך.
לכן כל בעל מקצוע בתחום זה חייב לקבל על עצמו את האחריות ולתקן מצב שלא יצא כראוי...וגם זאת צריך לדעת.
בכל אופן את תמיד מוזמנת ללא כל הגבלת זמן בכדי לתקן וליישר ולאחות את השיער הגלי שנשאר.
בהצלחה רבה ויום מקסים גלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גלית צברי24/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


