שיער הרוס למרות החלקת קרטין,איך נפטרים מהבעיה הזו?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער הרוס למרות החלקת קרטין,איך נפטרים מהבעיה הזו?!
    ליטל
    24/02/2016

    היי, יש לי שיער צבוע,הרוס,מיובש, שעבר הרבה פנים,מחליקים,וחמצון
    לפני כחודש יצאתי מאדום(קולסטון הכי בהיר שמוכרים בסופר פארם בקופסא הרגילה הגדולה,לא השפורפרת).
    ועכשיו אני בלונדינית, גוון אחד לפני פלטינה, השיער שלי עבר כימייה מטורפת ב3 ימים, יום אחרי יום מהבוקר עד הערב במספרה.
    אחרי כל השטיפות והצביעות הסתפרתי ועשיתי החלקת קרטין, ב4 ימים הראשונים השיער היה נראה דיי טוב, אבל עכשיו הקצוות ממש מפוצלים, האיזור של הפוני נראה כמו מין ליפה נפוחה כזאת, זה אמור להיות ככה? הקרטין יירד? השיער הטבעי שלי מתולתל אבל עדיין שאני מייבשת אותו עם פן הוא נשאר חלק אז אני לא יודעת אם עוד יש לי החלקה או שלא.
    חייבת לציין שאני משתמשת בסט לשיער פגום שקניתי מהמספרה בה עשיתי את הטיפול.
    מה אני צריכה לעשות עכשיו בקשר לזה?
    (אגב,זה נראה כאילו השיער בקושי צומח, כן יצאו קצת שורשים אבל בקושי התארך,זה אמור להיות ככה?)
    מחכה לתשובה, זה ממש דחוף לי ומשגע אותי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער הרוס למרות החלקת קרטין,איך נפטרים מהבעיה הזו?! - תגובה

    רוני חתוכה
    24/02/2016

    שלום רב
    את פשוט כתבת הכל...שהרסת את השיער!!!
    לא יודע מה עשית לעומק אך נותר לי לומר לך שמי שעשה לך את כל הדברים בשיער היה צריך לעצור אותך ולהניא אותך מלעשות שטויות.
    בכל אופן את חייבת ייעוץ מקצועי וממוקד לטיפול יסודי לשיקום.
    את מוזמנת לייעוץ בנושא המורכב שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער הרוס למרות החלקת קרטין,איך נפטרים מהבעיה הזו?! - תגובה

    רוני חתוכה
    24/02/2016

    שלום רב
    את פשוט כתבת הכל...שהרסת את השיער!!!
    לא יודע מה עשית לעומק אך נותר לי לומר לך שמי שעשה לך את כל הדברים בשיער היה צריך לעצור אותך ולהניא אותך מלעשות שטויות.
    בכל אופן את חייבת ייעוץ מקצועי וממוקד לטיפול יסודי לשיקום.
    את מוזמנת לייעוץ בנושא המורכב שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו