מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קצוות מפוצליםנסטיה15/06/2011
שלום,
לפני כשבעה חודשים הייתי אצל ספר והוא הוריד לי את קצוות השיער המפוצלים והשרופים.
מאז לא הסתפרתי ושערי ארך מעט, כמו כן טיפלתי בו עם מסיכות (מסיכת שיער של אינדולה לשיער יבש ופגום, ומסיכת שיער של שוורצקופ גם לשיער יבש ופגום לשיקום עמוק). השיער שלי שוב נוטה לקצוות מפוצלים, אני ממש מיואשת ואני כבר לא יודעת מה לעשות, הוא גם בקושי אורך. במשך שמונה החודשים האחרונים עשיתי מחליק רק ארבע פעמים, בחורף השתמשתי מספר פעמים (בערך 4-5) במייבש שיער אבל לא הקרבתי אותו ושמרתי על מרחק של כ-15 ס"מ מהשיער... השיער שלי ממש חשוב לי ואני רוצה שהוא יארך ויהיה בריא, אבל נראה שכל מאמציי הם לשווא. HELP!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי-
**16/06/2011לפי מה שכתבת אין שום סיבה שהשיער שלך יתפצל, לדעתי הספר לא גזר לך את כל הקצוות השרופים והמפוצלים, אולי השאיר טיפה מהשיער השרוף והמפוצל ולכן שיערך מתפצל שוב, כי אפילו אם יש טיפה שיער שרוף ומפוצל הפיצול מטפס למעלה ומפצל אותה! בשביל להאריך את השיער ושיגדל בריא ויפה לכי לגזור את הקצוות המפוצלים, ותמשיכי לטפל בשיער במסכה טובה מומלץ של קרסטס, תשתמשי באמפולה של מקדמיה . אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! ואל תשמשי הרבה במחליק ופן תשתדלי לאסוף את השיער יפה מבלי להחליק אותו, ואין שום סיבה ששיערך לא יארך יפה ובריא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצוות מפוצלים - תגובה
זאב לוין17/06/2011הזמן המומלץ לתספורת הוא כל 4 חודשים , ברגע שתעשי פעם ב 4 חודשים ותגזרי כסנטימטר תאפשרי לשיער לגדול מבלי להשבר , כאשר אינך גוזרת את הפיצול השיער נשבר באותה נקודה ולא אורך . בנוסף אני אמליץ לך על תספורת במספריים חמות שמלחימה את הקצוות וגורמת להם להיות בריאים יותר ולא להתפצל לזמן ארוך יותר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

