שאלה על צבע שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על צבע שיער
    שיר
    19/06/2011

    אני צובעת את השיער לבד בבית תמיד (על שיער בלונד בהיר טבעי שלי)
    בדרך כלל אני מערבבת בדיוק חצי שפורפרת 8.3 עם חצי שפורפרת 7.1
    אני רוצה שיצא לי גוון שיהיה באופן שווה מעורבב זהב עם אפרפר כדיי שלא יצא זהוב-כתמתם מידיי ולא אפור מידיי אלא ממש גוון בלונד כהה טבעי נטורל כזה.

    אני רוצה הפעם לנסות שילוב אחר - אם אני הפעם יערבב בדיוק חצי חצי 7.3 עם 8.1 (ולא כמו תמיד שזה היה 8.3 +7.1) איזה גוון יצא לי?
    יצא לי אותו גוון כמו 8.3 ו7.1 ? אם לא, מה יהיו השינויים בגוון? (גם אם הם קטנים כי השינוי שאני רוצה הוא קטן)

    תודה רבה מראש על תשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על צבע שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחכתי לציין

    שיר
    19/06/2011

    השינוי שאני רוצה הוא שינוי ממש קטן שרק יהיה טיפונת פחות אפרפר,
    פעם אחרונה שצבעתי בחצי 8.3 וחצי 7.1 יצא טיפה אפרפר וטיפה בהיר מידי
    אז הפעם הזאת אני רוצה שזה יצא טיפונת פחות אפרפר וטיפונת יותר כהה וטבעי כזה ועדין בלי יותר מידי זהב ובלי כתום!
    אז האם זה יצא יותר טוב לערבב 8.1 עם חצי 7.3 או שזה יצא אותו דבר?
    או שאולי כדאי פשוט לערבב חצי 8.1 עם חצי 7.3 ופשוט לשים טיפה יותר מה7.3 ?
    ואיזה גוון בדיוק יצא לי מהערבוב הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו