מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימן בעור לאחר שריטה עמוקה לפני ארבעה חודשיםאדל29/05/2016
בת השלוש נשרטה על ידי ילד שריטה חזקה בעצם הבריח בצוואר למטה.. היה גלד משהו כמו ארבעה ימים שנשר מעצמו.היום, ארבעה חודשים אחרי עדיין נותר סימן
מצורפת תמונה. האם הסימן ישאר או שיש סיכוי שזה יעבור? זה עדיין ורדרד. אם מעבירים אצבע זה ממש טיפטיפה בולט מעל העור( או שאני מרגישה את זה כי המרקם שם שונה..)
אני נשמרת מהשמש מאוד כי הבנתי שהשמש מזיקה לעור החדש.
בנוסף מורחת קלוקוט פעמיים ביום החל מחודש אחרי שזה קרה אין לי מושג אם זה עוזר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אני ממתינה לתגובה לשאלתי תודה
אדל02/06/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימן בעור לאחר שריטה עמוקה לפני ארבעה חודשים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן03/06/2016שלום אדל
בדך כלל פציעות אצל ילדים נרפאות עם הזמן כי הילד גדל ומחסן הריפוי העורי יעיל.
אם הפציעה ממש עמוקה יכול להיות שיהיה סימן עדין בצבע של העור , עדיין מוקדם להגיד . קלוקוט עוזר לריפוי יותר מהיר , מומלץ עד 6 חודשים , זהירות משמש חובה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור עוד שאלה אם אפשר
אדל03/06/2016לפי התרשמותך מהתמונה, לדעתך המקצועית זה יעבור לגמרי?
איך אפשר לדעת אם הפציעה הייתה ממש עמוקה? לא היה צורך בתפרים או הדבקות, תוך יממה נוצר גלד שנשר מעצמו
וכמה זמן זה בדרך כלל לוקח התהליך הטבעי של הגוף? איך אני אדע אם זה סיים?כבר עברו ארבעה חודשים. אין סיכוי שזה ישאר ככה נכון?
לפעמים, במיוחד בבוקר אין שם כמעט כלום וזה לגמרי שטוח וטיפה ורדרד וקשה לראות שיש סימן אפילו.. אבל לפעמים אני ממש רואה את זה וזה נראה לי אפילו טיפטיפה בולט מזווית מסוימת..
היא מאוד בהירה אגב אולי יש קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור עוד שאלה אם אפשר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן03/06/2016סבלנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה באמצעות חנקן אצל רופא עור מומחהאין שם27/05/2016
הלכתי לרופא עור על מנת שיצרוב לי בעזרת חנקן סוג של חתיכת נקודה תלויה על העור . והוא פגע לי בנקודת חן ליד בכל האיזור היא הייתה קטנה . עברו שלושה ימים והיא עדיין נפוחה ונשארה ככה היא אמורה לחזור לגודלה המקורי ? אני מקווהה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה באמצעות חנקן אצל רופא עור מומחה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016כנראה תחזור לגודלה המקורי, ובכל מקרה תחזרי אליו עוד חודשיים לביקורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי בליטה קטנה בזרוע הפנימית קצת מעל המרפקיעל26/05/2016
שלום רב, לפני כשבוע במישוש אקראי הרגשתי בליטה קטנה מעל המרפק בפנים הזרוע. מהסתכלות יש שם כמו פצעון קטן. התור לרופא עור עוד רחוק. האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לגבי בליטה קטנה בזרוע הפנימית קצת מעל המרפק - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016אני לא נביאה אבל זה לא נשמע רציני. כמובן תלכי לבדיקה פרטנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגנה משמש לעור פנים רגיש ובעייתיצחי26/05/2016
יש לי עור פנים רגיש מאוד, בעייתי ונוטה לפצעים ( אקנה או פוליקוליטיס). אני צריך להשתמש בקרם הגנה לפנים גם עקב תרופות שאני מוכרי לקחת שמגבירות רגישות לשמש וגם עקב העור עצמו שהוא בהיר ומושפע (לרעה) מהר מאוד מחשיפה לשמש. הבעייה הגדולה שכניראה אני מאוד רגיש גם לקרמי ההגנה כי אחרי שניסיתי להשתמש בכמה סוגים (יקרים יותר ופחות וכולם היפואלרגניים) היו לי התפרצויות של פצעים וגירויים נוראיים. אני די אובד עצות ולא יודע מה לעשות. שמעתי שאולי כדאי לחפש קרם המבוסס על מסננים מנרליים אבל אני כבר לא בטוח מי מהקרים מבוססים נטו על זה ובנוסף שיהיה לא קומודוני. האם אפשר לקבל המלצה לקרם (עדיף תחליב) שאולי יוכל יהיות טוב עבורי וגם יהיה אפשר לשים אותו על הפנים לא רק בפורים.
אני נתקלתי בשני סוגים שנראה שאולי יכולים ליהיות אבל הם מאוד יקרים ואני מעדיף לשאול קודם מה עדיף לנסות קודם ומה אולי לא כדאי - אוון סדרה לבנה תחליב מינרלי ומוסטלה SPF 50 ספריי לתינוקות שמוגדר שמתאים גם לעור אטופי. האם אפשר לקבל המךצה מי עדיף או משהו אחר - כל עצה ועזרה מאוד תעזור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגנה משמש לעור פנים רגיש ובעייתי - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016כבר עניתי במקום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול קוסמטי אינפרא אדום האם בטוח?יעל25/05/2016
שלום
אני רוצה לעשות הסרת שיער באינפרא אדום אצל קוסמטיקאית
אני לבנה ויש לי שיער כהה אני רוצה לעשות בבית שחי ומפשעה חלקי
האם יש סיכונים /קרינה כלשהי? האם זה כואב? מה היעילות של זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול קוסמטי אינפרא אדום האם בטוח? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016להסרת שיער יש מכשירים שונים כגון IPL או לייזר. עור לבן ושיער כהה מתאימים במיוחד לטיפולים אלו. כדאי לפנות לקוסמטיקאית מיומנת עם המלצות כדי למקסם את שביעות רצונך ואת הבטיחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בתי בת ה-4 מחכה לתשבוה ,תודהדנה25/05/2016
שלום
הבת שלי בת ארבע,כשאני חופפת אז אחרי כל חפיפה נושרת לה שיערה לבנה?
אני מודאגת,למה זה כך?
מחכה לעדכון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה-תודה
דנה29/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי בתי בת ה-4 מחכה לתשבוה ,תודה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/05/2016כדאי לפנות לרופא עור לבדיקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה שכתבת
דנה30/05/2016בוודאי שאפנה לרופא עור אבל מה זה אומר?
ממה זה נובע בגיל כה קטן
כתבתי כדי לקבל מידע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה שכתבת - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/05/2016נשירה יומית אינה נחשבת בעייתית, לכן כדאי לבדוק את הילדה כדי שתהיי בטוחה ורגועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציה בשפם - מה עושים??טליה24/05/2016
שלום וברכה,
אני נוטלת גלולות "מינס" במשך שנה, לאחרונה לפני כשלושה חודשים, התפתחה לי פיגמנטציה בשפם,מין כתם שחור ברמה שזה נראה ממש כמו שפם. אציין שקיבלתי טיפול בנושא ושום דבר לא באמת עזר, אני אובדת עצות אשמח לעזרתכם תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה בשפם - מה עושים?? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016כדי להפחית פיגמנטציה בשפם צריך להמנע מהסרת שיער בכל שיטה מלבד לייזר או IPL. אסור לגרד ואסור לשפשף כגון עם גרגירים. רצוי לא לקחת הורמונים, אבל תתיעצי עם רופאת הנשים אם יש לך פיתרון אחר למניעת הריון. וכמובן להשתמש כל יום בקרם הגנה נגד שמש מקדם 30 לפחות. אסור בושם וגם לא קרם עם בושם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות בקשר לנשירת שיער חמורה מאודעדי24/05/2016
שלום, אני בת 24 וסובלת מנשירת שיער חמורה כבר מספר שנים עם תקופות טובות יותר ופחות (גם מהגבות והריסים). בגלל שאני מתנזרת משמש באופן גורף אחת ההשערות שלי הייתה שזה בעקבות מחסור בויטמין די. בבדיקת דם שעשיתי לפני חודש וחצי נמצא שרמת הויטמין שלי בגוף היא 7.8 ng/ml שזה ממה שהבנתי מחסור חמור. רופא המשפחה שלי נתן לי תוסף תזונה D3 לתינוקות (200 יחב"ל לטיפה) והורה לי לקחת 7 טיפות ביום. במחשבוני ויטמין D למיניהם יצא שבמצבי אני צריכה ליטול פלוס מינוס 27 טיפות ביום - כשדיברתי איתו על זה הוא אמר שהמינון המקובל הוא בין 5-10 טיפות ביום ושבמידה ויש לי מחסור משמעותי ואני פוחדת ש-7 לא יספיק לי אני יכולה לקחת 10 ביום.
האם 10 טיפות ביום זה אכן טוב ביחס לכמות הויטמין בגופי לטיפול יעיל בנשירה - במידה וזה הגורם לה?
שאלה שניה - האם זה נכון שסבוריאה אינה גורמת לנשירת שיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות בקשר לנשירת שיער חמורה מאוד - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016יש ייעוץ טלפוני לגבי תרופות ורעלים ותוכלי לברר דרכם כמה טיפות ויט D כדאי במצבך.
אם את לא סובלת ממחלה ששמש מסכנת כגון לבקנות או אלרגיה, אז צריך להחשף לשמש בצורה מבוקרת רוב הגוף לפחות 15 דקות ביום בשעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים המאוחרות. ויט D חיוני למטבוליזם, לעצמות, למניעת סוכרת, הפחתת סיכון לסרטן, שיפור המצב הנפשי ועוד!....
דלקת עור סבוראית יכולה לגרום לנשירת שיער, ואני מניחה שגם היא תשתפר בזמן החשיפה לשמש ועלית רמות D.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימן או פצע כלשהו אולי אסטמה של העור??ענבל24/05/2016
שלום,
הבת שלי בת 5.5 חודשים כבר המון זמן יש לה פצע או סימן שלא עובר.
ניגשתי לרופא עור נאמר לי שזה יובש קילחתי אותה בשמן אמול שלא נתן תוצאות.
יש לציין שלפעמים זה אדום פחות ומחוספס מאוד.
האם זה אסטמה של העור?? האם אלידל יפתור את המצב??
אנא עזרתכם אני לא יודעת כבר מה לעשות.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימן או פצע כלשהו אולי אסטמה של העור?? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר27/05/2016כדאי לגשת בקופת חולים לרופא עור מיוחד לילדים. אולי ימצא פיתרון, ואם לא אז אפשר לבדוק ביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסת עור על שק האשכים בגוון דומה לשק.שרית24/05/2016
שלום רב.
אני בן 44 וצמחה לי מעין פיסת עור קטנה ומוארכת על השק.
אורכה בין מילימטר ל-2 מילימטר וקוטרה מקסימום חצי מילימטר.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסת עור על שק האשכים בגוון דומה לשק. - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/05/2016לפנות לרופא עור לבדיקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן העור ולייזראהובה22/05/2016
שלום רב ,יצא לי נגע במצח לאחר ביופסיה נאמר לי שזהBCC , עברתי ניתוח במצח והוציאו לי בערך 4 שכבות עור שבביופסיה יצאו נקיות, שאלתי היא האם אוכל להמשיך להסיר שיער בלייזר מעל השפה העליונה ובסנטר כיוון שחברת הלייזר ביקשה שאביא אישור מרופא עור,אודה לך אם תעזרי לי, נראה לי שרוצים להיפטר ממני לאחר ששילמתי את מלוא הסכום , תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן העור ולייזר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2016בזליומה אינה קשורה להסרת שיער בלייזר .
אם החברה אינה רוצה להמשיך טיפול תזדקי ותפני למרפאה או מכון אחר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם במצח עקב מכה שירד לאזור האףענת22/05/2016
שלום בתי בת ה12 נתקלה בעמוד לפני 4 ימים
המצח מאוד התנפח ובליווי אודם וסימן כחול וכאב
שמנו קרח וגם מטבע להכניס את הנפיחות כמה שאפשר
היום גילינו שכל החלק העליון בצד האף ממש כחול, נשארה עדיין נפיחות במצח ( הכחול ירד למטה) כמה זמן יקח לכחול להעלם והאם הוא עלול להתפשט לעוד מקומות
הילדה חוגגת עוד שבועיים בת מצווה
אשמח להמלצות לזירוז התהליך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם במצח עקב מכה שירד לאזור האף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2016שטף דם מתפנה באופן עצמאי , ולצערי אין אפשרות לזרז תהליך ריפוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור חום שחור בבוהן מזה שנתייםשקד20/05/2016
שלום רב
הבוהן שלי מזה שנתיים עם פטריה עקשנית שלא עוברת.
כרגע אין בין טיפולים.
אתמול הופיע לי אזור חום שחור בעור הסמוך לציפורן..
שאני נוגעת בעור שם אני לא מרגישה דבר כאילו האזור רדום.
אציין כי החום שחור נראה עם עובי..ולא שטחי..אין מזה הפרשה.
לא קיבלתי מכה וזה לא דומה גם לשטף דם.
אני מודאגת שמה זה בשר או עור מתים
האם ייתכן? האם זה מסוכן ויכול להתפשט?
צירפתי תמונה
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור חום שחור בבוהן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן22/05/2016ממליצה לפנות לרופא עור , לבצע תרבית במעבדה לפטריות ולקבל טיפול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות נקודת חן לילדה בת 3 וחציתמר20/05/2016
שלום רב. לבת שלי, בת 3, יש נקודת חן קצת מחשידה מעל האוזן. הייתי מעוניינת לדעת האם היא באמת נראית חשודה ולהמשיך טיפול או שהיא נראית בסדר. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות נקודת חן לילדה בת 3 וחצי - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר20/05/2016רצוי בדיקה של רופא עור בקופת-חולים, לפחות כדי לודא שלנקודה אין חשיבות קלינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור פנים סמוק לאחר טיפול באפודיקסנורית18/05/2016
בן 65, מצב לאחר שבועיים וחצי של טיפול במשחת Efudix עקב נגעים בעור הפנים.
לאחר שבועיים וחצי באפודיקס - טיפול של שבוע המסתיים מחר ב-Betacorten oint.
עור הפנים נראה סמוק מאד!! האם זה התהליך הנורמלי של הטיפול ?
האם להמשיך במשחת הבטאקורטן? (התור לרופא עור רק בעוד שבוע!)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור פנים סמוק לאחר טיפול באפודיקס - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר20/05/2016הטיפול באפודקס מקובל ויעיל וחסרונו באודם וגירוי כתופעת לואי נפוצה. מכיון שהעור עדיין מגורה כדאי להמשיך בבטקורטן עד לבדיקת רופא עור.
בעתיד אם יהיה צורך בטיפול כגון מקום אחר בגוף, כדאי לשקול טיפול פוטודינמי שיעיל כמו אפודקס עם פחות תופעות לא נעימות. תוכלו לקרוא באתר של אסף הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
