כיצד מסבירים לילדה בת 7

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד מסבירים לילדה בת 7
    טולי
    02/09/2012

    שהיא צריכה לעבור טיפולים כימוטרפיים?
    אנחנו לא מוצאים מילים להסביר לה ונשמח להכוונה מקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיצד מסבירים לילדה בת 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד מסבירים לילדה בת 7 - תגובה

    שלומית סימון
    02/09/2012

    שלום טולי.
    המצב בו הורים חייבים להסביר לילדתם בת ה7 על טיפולים כימיים שהיא צריכה לעבור, הוא מצב שאיש לא מכין אותנו אליו. בדרך כלל, ההתכוננות לתפקיד ההורות שואלת על גידול וטיפוח ילדנו, ולא על התמודדות עם מצבים מורכבים ומאיימים כמו מחלת הסרטן.

    כצעד ראשון הייתי מציעה לך שתבררי לעצמך מה את מרגישה וחשה כלפי הטיפולים הכימותרפיים.האם הם עבורך איום, הסמל של מחלת הסרטן המאיימת כל כך? או אולי (וגם) הטיפולים הכימותרפיים הם התרופה, גלגל ההצלה התקווה.

    אני מאמינה שברגע שלך יהיה ברור שהטיפולים הם הכרח מציל חיים, שאין ברירה לילדתך אלא לעבור טיפולים אלה כדי לחיות, יהיה לך קל יותר לספר להסביר לילדתך על קשיים שהיא תעבור ולהיות לה למשענת. לא פעם בשגרת החיים אנחנו מאלצים את ילדנו לעשות דברים הרבה יותר פשוטים שלא נעימים להם ( לבלוע תרופה מרה...ללכת לישון מוקדם..), אבל ברור לנו חובתנו כהורים, רק כך הם יגדלו.

    אני מאחלת הרבה בריאות לך, לילדתך ולכל המשפחה.

    שלומית.



    אני מציעה לפנות לעו"ס או לפסיכולוגית במחלקה שבה ילדתך מטופלת, לבקשת עזרה נוספת בין אם בייעוץ או בהשתתפותן הפעילה בהסברה לילדתך. ההתמחות המקצועיות של הצוות הטיפולי במחלקה הוא בעזרה ובתמיכה בתמודדות עם קשיים אלה,.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום